Aviseringar
Rensa alla

killr varför? [surprised]


Ämnesstartare

varför ska killen alltid gå in på toa efter sex? jag stör mig som fan på det, varje gång när jag vill ligga kvar och mysa så drar han in på toa, sen kommer han tillbaka! vafan gör han där inne, han säger att han måste tvätta händerna för att det luktar gummi men wtf...


   
Citera
Ämnesetiketter

Han går in och avslutar såklart.


   
SvaraCitera
blum
 blum

kanske kissar? jag brukar kissa[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvättar bort skammen och skulden (eventuellt gråter)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Han går in och avslutar såklart.

avslutar!?
haha ofta han tvättar bort skammen! xD


   
SvaraCitera

whitechocolate:

varför ska killen alltid gå in på toa efter sex?

vafan!

för mej äre tvärt om. alla tjejer jag haft 6 med har gått på toa sen..[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvättar händerna och grejer kanske? Jag stör mig inte alls på det.. Bara han inte somnar när han kommer tillbaka sen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen så kissar han ut rester av sperma/eftersats från urinröret. Själv tycker jag att det är otroligt obehagligt och måste kissa ut det ganska genast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

för mej äre tvärt om. alla tjejer jag haft 6 med har gått på toa sen..

men de är ju för att tjejer ska göra det för att slippa urinvägsinfektioner å så... bla bla bla...
men jag vet inte varför jag stör mig på det, det bara är jobbigt att han går lixom! [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåt som han vill göra för att känna sig bekväm, uppenbarligen.

By the way så rekommenderas tjejer att gå och kissa efter sex, eftersom det sköljer ut bakterierna som hunnit söka sig in i urinröret. Somnar man med dem kvar löper man större risk att få urinvägsinfektion.

Så gå på toaletten du med ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

By the way så rekommenderas tjejer att gå och kissa efter sex, eftersom det sköljer ut bakterierna som hunnit söka sig in i urinröret. Somnar man med dem kvar löper man större risk att få urinvägsinfektion.

Så gå på toaletten du med ;D

Släng dig i väggen Malena Ivarsson![wink]


   
SvaraCitera

whitechocolate:

men jag vet inte varför jag stör mig på det, det bara är jobbigt att han går lixom! [tired]

ok så det är bara du som ska få gå då? okok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Släng dig i väggen Malena Ivarsson![wink]

Nej, då finns det risk att jag stör livmoderhalsens balans med njurarna, vilket kan resultera i ett problem när g-punkten stimuleras...

>.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Nej, då finns det risk att jag stör livmoderhalsens balans med njurarna, vilket kan resultera i ett problem när g-punkten stimuleras...

[y]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

tvättar bort skammen och skulden (eventuellt gråter)

[bigsmile]


   
SvaraCitera