Aviseringar
Rensa alla

Kindpiercings?


Ämnesstartare

funderar på att pierca kinderna efter jul... någon som har kindpiercings som kan tänka sig berätta lite om hur ont det gjorde, läkningsprocessen osv?[smile]


   
Citera

Usch så fult 🙁 förstår inte poängen..


   
SvaraCitera

Det är fint, vill med.


   
SvaraCitera

känner en som har på halsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Usch så fult 🙁 förstår inte poängen..

men du är 15...


   
SvaraCitera

detberorpå:

fult

Pretty much [cute]


   
SvaraCitera

höstgulcola:

men du är 15...

Och ;s? tycker fortfarande inte om det :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den där ska jag köra på[ops]

tunga.jpg


   
SvaraCitera

detberorpå:

Usch så fult


   
SvaraCitera

höstgulcola:

men du är 15...

[cry]

Jag gillart och jag är yngre förfasen, tycker du borde skylla på hennes omogenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

don't.[sad]


   
SvaraCitera

höstgulcola:

funderar på att pierca kinderna efter jul... någon som har kindpiercings som kan tänka sig berätta lite om hur ont det gjorde, läkningsprocessen osv?[smile]

Jag hade två par kindpiercings ett tag, kinderna är ganska smärtfria att sticka, läktiden är varierad men oftast lång, och det finns hyvens stora chanser att dom blir infekterade och vägrar leva.


   
SvaraCitera

Underlig:

tycker du borde skylla på hennes omogenhet.

du är rätt underlig som du heter. däremot på allas olikheter kanske? alla tycker olika. jag är neutral, vissa passar i det, andra inte, det är bara så , låt alla vara som dom är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

vissa passar i det, andra inte, det är bara så , låt alla vara som dom är

Mogna tjejeN^


   
SvaraCitera

lemuu:

du är rätt underlig som du heter. däremot på allas olikheter kanske? alla tycker olika. jag är neutral, vissa passar i det, andra inte, det är bara så , låt alla vara som dom är

Jag menar att om man ska kommentera vad en annan tycker, skyll fan inte på åldern!


   
SvaraCitera