Aviseringar
Rensa alla

King_of_style tipsar


mörknäs:

det är inne i lajvarkretsar, om du känner att det är en folkgrupp som du vill befatta dig med så finns det inget omedelbart fel med din klädsel.

Jag känner ingen som har samma stil som mig.
Jag gillar det liksom bara.[blush]

mörknäs:

se bara till att använda matchande nyanser på dina kläder. exempel:

mörknäs:

jag rekommenderar dock en mörkare ton på byxorna, och kortare, lite mer stilrena kängor.

Tack för tipset.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

halvlång kjol, svart eller grå, och strumpbyxor till denna, ljusare ton än kjolen. skor är lite valfritt, men praktiska.

[love]


   
SvaraCitera

Hur ska man klä sig? Jag har aldrig riktigt förstått mig på det här med kläder. Snälla hjälp mig, hur ska jag klä mig?

Är en t-shirt att föredra?


   
SvaraCitera

Hej jag gillar att ha jättekorta kjolar men alla kallar mig bög[cry] vad ska jag göra stilguden?


   
SvaraCitera

misfits:

[love]

basic saker som en chimpans borde kunna räkna ut! [party]

Chickfactor:

Hej jag gillar att ha jättekorta kjolar men alla kallar mig bög vad ska jag göra stilguden?

lösning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

basic saker som en chimpans borde kunna räkna ut! [party]

troo dat. Men ändå, kjol är världens bästa plagg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

misfits:

troo dat. Men ändå, kjol är världens bästa plagg.

gillade kjol mer förut, det är onekligen praktiskt på sommaren. samt, jag har snyggare ben än alla popflickor tillsammans.


   
SvaraCitera
Papper

King_of_cash:

som framhäver götten

Hehe. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

gillade kjol mer förut, det är onekligen praktiskt på sommaren. samt, jag har snyggare ben än alla popflickor tillsammans.

Killar brukar ju ha det. Jag är hemskt avundsjuk ska du veta. Min pojkvän har världens smalaste, snyggaste ben. De är snyggt formade också =( jävla människor ni är!


   
SvaraCitera

misfits:

Killar brukar ju ha det. Jag är hemskt avundsjuk ska du veta. Min pojkvän har världens smalaste, snyggaste ben. De är snyggt formade också =( jävla människor ni är!

du och ditt ständiga tjat om din lajvande flickvän [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du och ditt ständiga tjat om din lajvande flickvän [zzz]

Hon är för lat för att lajva [no-no] Orkar inte sy kläder.


   
SvaraCitera

misfits:

Hon är för lat för att lajva [no-no] Orkar inte sy kläder.

HA, en LAT lajvare dessutom! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

HA, en LAT lajvare dessutom! [no-no]

Ja, livet som lajvarflickvän är inte alltid lätt ska du veta.


   
SvaraCitera

misfits:

Ja, livet som lajvarflickvän är inte alltid lätt ska du veta.

kan tänka mig det. jag undviker lajvare som pesten, rollspelare räcker, fast de är sällan snygga nog 🙁

borde skaffa mig en riktigt hardcore cosplayare nån gång, skulle kunna innebära så mycket trevligt rollspelande, vilket jag blivit mer och mer inne på. samt, mew ichigo är flickan i mitt liv [blush]


   
SvaraCitera