Aviseringar
Rensa alla

Kingdom Hearts


Ilikepieee:

Hoppas jag inte förstörde för mycket för dig!

Nädå det är lugnt. Det spelet har bra grafik va? jag har sett lite filmer om spelet på Youtube och där såg det grymt ut, jättesnyggt.

Det finns bara till dator?


   
SvaraCitera

Link:

Det spelet har bra grafik va?

Det duger! 🙂

Link:

Det finns bara till dator?

Endast PS2.
Finns inte till PC, om du nu inte laddar ner en emulator som låter dig spela PS2 spel direkt i din PC.


   
SvaraCitera
smisk

Älskar både första och andra. [love] Dock har jag bara klarat andra... [blush]


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Det duger! 🙂

Jag kollade på ett gameplay, det såg snyggt ut. Men kolla här.

Ser det inte snyggt ut eller vad? vad är det för Kingdom hearts egentligen?

Ilikepieee:

Endast PS2.
Finns inte till PC, om du nu inte laddar ner en emulator som låter dig spela PS2 spel direkt i din PC.

Okej, jag hade hoppats på Nintendo men hepp.


   
SvaraCitera

Ja, det är okej


   
SvaraCitera

Link:

Ser det inte snyggt ut eller vad? vad är det för Kingdom hearts egentligen?

Oh, tvåan såg jag nu, är det till PS3?


   
SvaraCitera

Link:

Oh, tvåan såg jag nu, är det till PS3?

Nope, PS2. Inte så jättestor grafikskillnad. Men märkbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Började nog nästan gråta en liten skvätt vid slutet tror jag [blush]

Haha då är jag inte ensam!
Klarat både ettan och tvåan. Tycker ettan är roligare att spela, men tvåan har bättre story, och jag älskar Organization XIII. [crazy]


   
SvaraCitera

Powerslave:

Tycker ettan är roligare att spela, men tvåan har bättre story, och jag älskar Organization XIII

Mja, jag orkade inte spela tvåan för att banorna var rätt tråkiga. Liksom, bara de två första världarna var sjukt dryga. Har kollat upp storyn i efterhand iallafall, så att jag kan fixa trean när det kommer ut [blush]

Powerslave:

Haha då är jag inte ensam!

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Mja, jag orkade inte spela tvåan för att banorna var rätt tråkiga.

Håller med om att de var rätt tråkiga. Och alla "reaction commands" förstörde ju totalt det roliga, blev asenkelt att klara bossar osv. Men älskade storyn så jag spelade för att komma till alla små klipp [bigsmile]


   
SvaraCitera

Spelade aldrig färdigt nått av dom. Nu har jag inte kvar min PS2 heller [cry]


   
SvaraCitera

Powerslave:

Håller med om att de var rätt tråkiga. Och alla "reaction commands" förstörde ju totalt det roliga, blev asenkelt att klara bossar osv. Men älskade storyn så jag spelade för att komma till alla små klipp

Heh, bäst för dig att du har ett DS och PSP, för det kommer ju två helt nya spel till dom också, en som handlar om Organization XIII och Roxas och en annan som handlar om Mickey och Riku [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Heh, bäst för dig att du har ett DS och PSP, för det kommer ju två helt nya spel till dom också, en som handlar om Organization XIII och Roxas och en annan som handlar om Mickey och Riku [zzz]

[chocked] Du skämtar? Har ju inget av dem. Nu vet jag vad jag ska börja spara till iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerslave:

Aldrig kommit över nåt Final Fantasy. Skulle vilja ha VII och VIII men det är ju till PS1 så det säljs inte >.<' Bara på nätet men det kostar ju en del...

Till Playstation2 finns Final Fantasy X och Final Fantasy X-2, prova dom, om det är Playstation2 du har.


   
SvaraCitera

Mawns:

Nope, PS2. Inte så jättestor grafikskillnad. Men märkbart.

Skojar du? det ser ju sjukt snyggt ut.


   
SvaraCitera