Aviseringar
Rensa alla

KINGDOM HEARTS!


Ämnesstartare

Jag är totalt galen i Kingdom Hearts spelen! Någon som gillar/känner eller spelar ni det själva? Skulle vara kul att snacka med något till fan! [bigsmile]

kingdom-hearts-series.jpg


   
Citera

Funhouse:

spelar ni det själva?

Lånade första spelet av en kompis för länge sedan. Var riktigt kul, men jag hann inte så långt innan han skulle ha tillbaka spelet då han skulle flytta massa mil bort 😛


   
SvaraCitera

ändrade mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Lånade första spelet av en kompis för länge sedan. Var riktigt kul, men jag hann inte så långt innan han skulle ha tillbaka spelet då han skulle flytta massa mil bort 😛

Ah, men jäkla roligt. Speciellt tvåan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, KH1 och 2 är skitroliga! 😀

Jag funderar på att spela om dem.[smile]


   
SvaraCitera

Ettan är bäst, typ en av mina favoritspel någonsin. Tvåan börjar så jävla skeft och är inte lika "magiskt" som ettan fast det är fortfarande bra. Chains of memories är klart underskattat, tycker det är helt klart ett bra spel.

Men ettan for ever [love]


   
SvaraCitera

Bara spelat igenom ettan än (har båda). Ganska trevligt spel men så sjuuuukt lågt tempo så att jag spyr. Har hört att tvåan ska vara bättre på den fronten dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Bara spelat igenom ettan än (har båda). Ganska trevligt spel men så sjuuuukt lågt tempo så att jag spyr. Har hört att tvåan ska vara bättre på den fronten dock.

Jo, nu när du säger det så, ettan var rätt seg.


   
SvaraCitera

Länge sen jag spelade, men minns att jag tyckte det var kul. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettan är segt som fan, men tvåan har mycket bättre tempo. Gillade scenerna i tvåan mer, tyckte dom var djupare (vissa av dom). Men på något sätt är ettan ändå min favvo. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick låna 1an av min bror, jag han komma till Halloween Hown nu och fastnat på en boss... Men jag ska nog spela igen för satan vad bra spelet är!!!

Någon gång kommer ett nytt KH-spel (Birth By Sleep)till PSP, ska ha det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelade det för ett bra tag sen, 2an var jävligt bra med plot och känslan i det hela är bättre. Man fastnar aldrig riktigt.

Men om man spelar du 2an utan att ha spelat 1an och Re:Chain of memories kmr man ha svårt att första början av spelet.

har aldrig sett Re:chain of memoires is Sverige däremot spelat med emulator på datorn (inte att rekommendera).


   
SvaraCitera

Funhouse:

Jag är totalt galen i Kingdom Hearts spelen!

Har första och har lånat 2an (men vart tvungen att ge tillbaka det [sad]
Vill inte spela 1an igen eftersom jag är så van med 2ans bättre funktioner och sånt xD + att storyn i hela KH är [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers] ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar spelen men jag blir galen på alla prettolines som slängts in. "Maybe I am nothing, or maybe I am everthing", osv. Och organization XIII kändes som mest onödig på något sätt.

Men disneykaraktärer gör allting bättre!

(Fast jag gjorde misstaget att spela tvåan först, så nu klarar jag knappt av att köra ettan pga den hemska kameran.)


   
SvaraCitera