Aviseringar
Rensa alla

Kirurgi för självförtroendet


Ämnesstartare

Hej!
Vet inte riktigt om jag placerade denna tråd rätt men ja, kanske funkar ändå 🙂

Jag har förmodligen planetens sämsta självförtroende vilket påverkar den intima delen av livet. Jag kan inte mycket mer än krama någon utan att nästan känna mig som en prostituerad. Detta är pga mitt dåliga självförtroende, hatar verkligen hur jag ser ut! Så jag funderar på att fettsuga mig. Jag har testat att äta bra och motionera, det funkade inte minsta lilla! Och jag vet att jag inte vill ta några piller! Så ja, vore det väldigt fel att göra det?

Tacksam för svar :3


   
Citera

tycker du ska rådfråga en läkare istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är för feg för att göra det^^


   
SvaraCitera

MissKlick:

Jag är för feg för att göra det^^

såååååååå hur hade du tänkt att en ev. operation skulle gå till om du inte ens vågar gå dit och prata om det?


   
SvaraCitera

MissKlick:

hatar verkligen hur jag ser ut! Så jag funderar på att fettsuga mig.

Jag med, men detta skulle inte påverka nått.. Varför skulle det kännas bättre för, du lurar ju bara dig själv att det är bättre att se ut som någon annan..

"Var dig själv". Vart det någon som sa. Utseendet är inte allt, jag har vant mig vid den tanken. Är ganska glad faktiskt thease days.. Livet har nog mer att ge än kärlek. [y]

Pengar är ganska kul! Hoppas & drömmer varje dag om att få bli rik. Men hur? [sad] Jag är inte så kreativ. [sad]

Hoppas jag inte har gjort dig mer ledsen. Du har nog en massa vänner som ger dig kärlek.


   
SvaraCitera

"Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack" För att citera en stor man.

Ät rätt och motionera istället. Vet att det är svinjobbigt men det är bara att kämpa.

Fast iofs så skulle väl en fettsugning ge dig en lätt start, prata med en läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enhimmelskdrog; Tja, vid det laget är jag minst 18 =)

S3ON; Jo, men jag kan inte sluta tänka på hur jag ser ut och hatar det jag ser ._.

Walking; Testat, i ett år, ungefär ett kilos skillnad o.O


   
SvaraCitera

MissKlick:

Walking; Testat, i ett år, ungefär ett kilos skillnad o.O

Då har du helt enkelt försökt för dåligt, är din kropp så unik att du aldrig skulle svälta ihjäl?

obs menar inte att du ska svälta dig, men du kommer nog få gå runt lite småhungrig ett tag.


   
SvaraCitera

MissKlick:

Tja, vid det laget är jag minst 18 =)

och då vågar du gå dit?


   
SvaraCitera

hur ung är du nu menar du? :s


   
SvaraCitera

MissKlick:

S3ON; Jo, men jag kan inte sluta tänka på hur jag ser ut och hatar det jag ser ._.

Dra på dig en rånarluva då! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissKlick:

Så ja, vore det väldigt fel att göra det?

Nu vet jag inga risker, men är det farligt så är det dåligt att göra det.
Det du borde göra är att arbeta upp din självkänsla lite mer och älska dig själv för den du är, tror inte en fettsugning kommer hjälpa dig egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enhimmelskdrog; Jag är 17 i sommar =)

S3ON; Yeah, rånarluvan Mullvad :3

Rådjuret; Några tips på hur jag gör det då? Fettsugning är egentligen en sista utväg, därför jag är glad att jag har lite mer än ett år på mig att ändra mig 🙂


   
SvaraCitera

MissKlick:

Yeah, rånarluvan Mullvad :3

Smexigt! [wink]


   
SvaraCitera

du kan säkert få någon form av hjälp av en hjärnskrynklare.. om inte annat så kanske du får nå kul piller


   
SvaraCitera