Aviseringar
Rensa alla

kissa i handfatet


Ämnesstartare

detta är mkt enklare och bättre på alla sätt
frågan är hur pass enkelt det sprids till gemene man
brukar ni kissa i handfatet eller har ni bara provat eller är ni villiga?


   
Citera
Ämnesetiketter

är villig att testa


   
SvaraCitera

jag är villig att pissa i handfatet om och endast om de andra för ändamålet utformade anordningar inte är lediga...


   
SvaraCitera

Sitter bara ner när jag pissar, har totalt värdelöst aim när jag står + att det är bekvämare att sitta, så jag hade nog klarat mig väldigt dåligt i ett handfat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handfatet är högre upp och därför lättare att aima i
perfekt
man kan själv välja hur mkt man behöver spola dessutom, vilket gör det mer miljövänligt än WC
tjejerna kan (om den ingenjöriska konstruktionen tillåter) hoppa upp och sätta sig i handfatet och kissa mot kanten för att låta kisset färdas mot avloppet
dessutom kan tjejer prata i tfn samtidigt eller göra något annat under tiden
ta bort kiss med vatten eller papper som man slänger i papperskorgen


   
SvaraCitera

Cp-aktigt


   
SvaraCitera

Stänkproblem kan jag tänka mig skulle kunna dyka upp då man är närmare porslinet där urinet träffar.


   
SvaraCitera

obekvämt


   
SvaraCitera

har vittnat detta. rätt onice syn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Stänkproblem kan jag tänka mig skulle kunna dyka upp då man är närmare porslinet där urinet träffar.

man får kissa längs kanten, inte rakt mot den [shake] säger väl sig självt [shake]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Stänkproblem

Vill inte använda den kranen efter[cry]


   
SvaraCitera

varför inte pissa där pisset hör hemma?[confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][tard]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

man får kissa längs kanten, inte rakt mot den [shake] säger väl sig självt [shake]

Jag har tyvärr inte tänkt så långt när det gäller handfatspissandets teknik [blush]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

ni kissa i handfatet eller har ni bara provat eller är ni villiga?

Har kissat i handfatet hos min flickvän.


   
SvaraCitera