Aviseringar
Rensa alla

kissa med telefon


Ämnesstartare

Hallå !

Finns det någon här som pratar i tele på toan?! typ när man kissar eller något. Vad brukar personen du snackar med säga då?!?!?!?![shake][shake][shake][shake][shake][no-no][no-no][no-no][no-no][sad][sad][sad][sad][n][n][n] Blir den personen typ helt[censur][chocked][chocked][blush][blush] eller blir den[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][bigcheers]??

ssääääggg


   
Citera
Hando

[ops]


   
SvaraCitera

Min mamma bajsar medan hon pratar i telefon.
Hon har väl lärt sig det genom åren. [cry]


   
SvaraCitera

loke90:

Hallå !

Finns det någon här som pratar i tele på toan?!

Min mamma gör det.


   
SvaraCitera

brukar ett eventuellt samtal om jag ska slå en båge, iof så ringer aldrig någon mig så det är inget problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och min bästa polare brukar göra det.. men det är liksom inte så att man ringer upp han när man ska pissa m d var det du menade utan mera att det inte är ett hinder att göra et om man redan pratar och blir pissnödig xD


   
SvaraCitera

Ja, vem orkar vara kissnödig i telefon? Är du så kinkig så behöver du ju bara sätta på kranen och låtsas att du diskar eller något.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Min mamma gör det.

mopsen:

Min mamma bajsar medan hon pratar i telefon.

[shake]


   
SvaraCitera

Det kan jag bara göra med min bästakompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äcklas ni inte när ni vet att ni pratar med en som är på toaletten [chocked]?????????
fifaaaaaaaaaaaaaaaan


   
SvaraCitera

Det tycker jag är en självklarhet. Brukar göra det när jag pratar med mitt ex. Helt ok.
Fast med mostrarna gör jag det inte.[smile]


   
SvaraCitera

loke90:

Finns det någon här som pratar i tele på toan?!

Ja, när jag pratar med min pojkvän.


   
SvaraCitera

Nä, har aldrig behövt.


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

äcklas ni inte när ni vet att ni pratar med en som är på toaletten

Nej, tvärtom. [crazy] hihi!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Skulle nog itne kunna kissa [blush]
Har nån spärr som göra att det bara inte går att göra det om någon är i samma rum..så jag tror att det skulle gälla telefon också.


   
SvaraCitera