Aviseringar
Rensa alla

Kissa ner sig!


Ämnesstartare

Dags att släppa loss alla pinsamheter!!! När kissade ni alla ner er senast?? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

under en urinvägsinfektion för några år sedan var det väl. det var helt crazy. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slutet på högstadiet typ, skulle ut med hunden - borde gått på toa innan. kunde inte hålla mig i hissen när jag kom in igen.


   
SvaraCitera

Tror att jag var runt åtta-nio och drömde att jag kissade, så kissade jag i sängen. I vaket tillstånd var det också någon gång i lågstadiet. Minns att jag kissade på mig på väg hem från skolan en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, mind inte äns. Har aldrig haft problem med att hålla tätt. Jag kan hålla mig en hel dag ibland. Pappa säger att jag bra för jag är billig eftersom jag inte går på toa så ofta hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kissade ner mig i årskurs 6 senast, jag minns det väl.
Toaletterna på skolan gick att öppna enkelt från utsidan så länge man hade ett smalt föremål. 
Tuffa gänget med grabbs stod utanför toaletterna och jag vågade inte på toa för var rädd för att bli exponerad. Direkt när grabbarna gick därifrån sprang jag in på toa men lyckades inte få av byxorna i tid. 🙁


   
SvaraCitera

För två månader sen.

Jag nös och ja, kissade på mig.  Som tur var kissade jag på mig hemma, när jag var ensam Galen


   
SvaraCitera

Kissade på mig i en buss när jag var typ 5, stackars personen som satte sig på sätet efter mig haha    ... Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frugan :
Jag kissade ner mig i årskurs 6 senast, jag minns det väl.
Toaletterna på skolan gick att öppna enkelt från utsidan så länge man hade ett smalt föremål. 
Tuffa gänget med grabbs stod utanför toaletterna och jag vågade inte på toa för var rädd för att bli exponerad. Direkt när grabbarna gick därifrån sprang jag in på toa men lyckades inte få av byxorna i tid. 🙁

Huvva, var så för mig oxå när jag gick 1an till 3an. Var inga problem sedan när jag bytte skola


   
SvaraCitera