Aviseringar
Rensa alla

kissar på mej


Ämnesstartare

hej jag är en kille som är 15år som fortfarAde kissar på mig och kissar i sängen är trött på det och vill inte säga till mina päron och vill inte ha medicinsk hjälp. hade läst på forum en som hade samma problem som använde bindor fast jag kissar förmycket nu har jag bästämt mej att köpa blöjor går det att köpa blöjor i ungdomsmottagningen?eller kan man köpa blöjor anonymt någon annan stans?


   
Citera

Annars kan du ju bara sätta gummisnoddar på kuken.


   
SvaraCitera

Har en idé!

Gå på toa när du är kissnödig!


   
SvaraCitera

Eller.

Gå alltid på händer. Liksom, du kan ju inte pissa uppochned. It´s just simple physics bro.


   
SvaraCitera

Vet bara ica och de vanliga affärerna.. Men frågan är om de bara har för barn upp till 5 år. [rolleyes]
Jag har ingen aning faktiskt.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Men frågan är om de bara har för barn upp till 5 år. [rolleyes]
Jag har ingen aning faktiskt.

Finns vuxenblöjor också. Har inventerat på ica maxi och coop forum och på båda ställerna fick ja räkna vuxenblöjor [cry]

Brukar ligga på översta hyllan vid babyblöjorna


   
SvaraCitera

Annars.

Du kan ju fästa en tub på kuken så att du pissar men att det går åt något annat håll. Förslagsvis:

Image
På en ponny.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Finns vuxenblöjor också. Har inventerat på ica maxi och coop forum och på båda ställerna fick ja räkna vuxenblöjor

[surprised]!!

ChickiBull:

Brukar ligga på översta hyllan vid babyblöjorna

Där lärde jag mig något nytt, kan vara bra att veta i framtiden om jag får abstinensbesvär [ops]


   
SvaraCitera

redheart:

går det att köpa blöjor i ungdomsmottagningen?

Nä men man kan få gratis från vårdcentralen, om man vill va anonym finns det flera ställen där man kan beställa från internet.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Där lärde jag mig något nytt, kan vara bra att veta i framtiden om jag får abstinensbesvär [ops]

[y]


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid köra klassikern att gå till toaletten och kissa varje gång det trycker på i blåsan.


   
SvaraCitera

redheart:

vill inte ha medicinsk hjälp

Varför inte? [confused]


   
SvaraCitera

Hej, Finns ju massa hjälp att få om man sväljer "stoltheten" och går till distrikt sköterskan och förklarar läget så blir det en del tester o nån utredning, men jag förstår att du inte har lust att säga det till dom, men tyvärr att säga detta men tror nog att dom vet om en viss del att du har dom problemen, jag skulle rekommendera att du går till vårdcentralen så som det låter så händer det väldigt ofta o du är i behov av blöjor annars finns det den här sidan som är den billigaste att beställa i från http://www.airoliver.de/save/index.php?cat=051&product=201398&sidSAVEEXPRESS=a7i... jag tror att du kommer känna dej bra mycket tryggare och säkrare för din del om du har blöja på natten,

Hur är det på dagen då? har du bättre kontroll då? Skicka Pm om du vill.


   
SvaraCitera

en kille i klassen kissade på sig när han sov hos en annan kille i klassen. han var visserligen full. men han vet inte om att hela klassen vet om det och folk skojar om det. jag gör inte det, men usch, har dåligt samvete över att ens veta det.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera