Aviseringar
Rensa alla

kissar


Ämnesstartare

Varför kissar jag typ 3-4 gånger per natt? jag stör mig på det!! typ går och kissar sen sova 15min sen kissa igen och jag dricker inte så mycket !!![sad][sad][sad][sad][n][n][n][n][mad][shake][shake][shake][shake][shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Sluta drick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Sluta drick.

jag drack bara lite vatten !!! helt sjukt är så typ varje natt[sad]


   
SvaraCitera

loke90:

get out mah face hoe, jockin on yo bitch ass

[smile]


   
SvaraCitera

Så var jag när jag var typ jätteliten. Sprang jämt ;o
Pappa tyckte inte om att jag spolade all teh time [no-no]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

DIABETES.


   
SvaraCitera

Ganska vanligt med prostatabesvär när man kommer upp i åldrarna...


   
SvaraCitera

Prova med att ringa sjukvårdsupplysningen. [bigsmile]


   
SvaraCitera

loke90:

kissar jag typ 3-4 gånger per natt

att issa mycket är ett symptom för diabetes


   
SvaraCitera

loke90:

Varför kissar jag typ 3-4 gånger per natt? jag stör mig på det!! typ går och kissar sen sova 15min sen kissa igen och jag dricker inte så mycket !!!

Drick inte så mycket då? Det kanske betyda att du kanske har Diabetes faktiskt[sad] lr så är din prosis lite weird ikv[badgrin]


   
SvaraCitera

loke90:

Varför kissar jag typ 3-4 gånger per natt? jag stör mig på det!! typ går och kissar sen sova 15min sen kissa igen och jag dricker inte så mycket !!!

Hur gammal är du? Jag tror inte det är farligt, fast ifall det skulle vara något med Ex urinblåsan eller prostatan så ska du kanske gå och prata med en doktor. Är du i yngre tonåren är det mycket ovanligt med prostata fel. Kan vara så att du liger och trycker emot blåsan när du sover och på så sätt att du blir kissnördig. Men gå och kolla dig det är bäst så[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ha diabetes! :O så gjorde så när jag fick det. =/


   
SvaraCitera