Aviseringar
Rensa alla

KISSEKATT...Folk säger att de bara leker men de gör ju varandra illa


Ämnesstartare

folk säger när jag avbryter mina katter när de slåss att de bara leker när de tumlar runt o rivs o biter varandra. de e ju inte arga i blicken men hallå de tappar ju hår när de busar sådär så de får inte göra så. gör jag fel som avbryter mina barn i det här bråket eller gör jag rätt.

samma som med hundar som leker och de biter varandra hoppar på varandra nej tack inte i min värld ni kan göra varandra illa.

vad tänker människan med egentligen skulle ni låta två bebisar bita varandra och slåss när de leker nej i dont think so.

så varför detta MEN DE LEKER JU BARA??

djurplågarre.


   
Citera

Angelize:

de tappar ju hår när de busar sådär

OH NOES DE TAPPAR HÅR!

Angelize:

gör jag fel som avbryter mina barn i det här bråket eller gör jag rätt.

Tja, det beror väl på? Om det enda som spelar roll är att de inte gör varandra illa, så behöver du inte oroa dig; det kommer de inte att göra. (Ville de faktiskt varandra illa skulle de tappa betydligt mer än hår.) Däremot kan det ju bli ett sjujävla liv på katter som leker om de går upp för mycket i leken, vilket kanske inte är jättekul.

Angelize:

vad tänker människan med egentligen skulle ni låta två bebisar bita varandra och slåss när de leker nej i dont think so.

Synnerligen begåvad jämförelse.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Synnerligen begåvad jämförelse.

tack du o jag klickar verkligen so much alike.

Gentlernen:

OH NOES DE TAPPAR HÅR!

de e sjuuukt jobbigt o dammsuga.

Gentlernen:

Tja, det beror väl på? Om det enda som spelar roll är att de inte gör varandra illa, så behöver du inte oroa dig; det kommer de inte att göra. (Ville de faktiskt varandra illa skulle de tappa betydligt mer än hår.) Däremot kan d

vet nte vad du e för sorts mörk människa men jag gråter om mina barn blir sårade lr får ont lr tjivas me varann för de gör ont i hjärtat o se hat hos sina kattbebisar men du får den känslan sen när du blir pappa. doooont tell me what 2 do until then ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt för umare att veta när man inte har sett det. Fast om pälsen flyger så låter det som en fight.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

RAPE

haha d där ser ut som welmas kompis den svart hårige kort bellma kanske hon heter? i FRED flint stoned.


   
SvaraCitera
Zsasz

Angelize:

folk säger när jag avbryter mina katter när de slåss att de bara leker när de tumlar runt o rivs o biter varandra.

Om de bara leker så biter dem inte hårt, och dem har inte klorna ute när dem leker så dem river varandra inte, det blir mer som en lusing..

Hundar likadant (dock så "fäller" hundar ju inte ut klorna, men det är ju självklart)

Katter tappar hår, det kvittar om de leker, om de går, hoppar upp på soffan eller bara ligger ner.. Vill man inte ha katter som tappar hår så får man skaffa en ras som ej gör det (Sphinx, , det har ingenting med att dem leker att göra..

Om det nu är så att de verkligen tappar hår (så att det finns kala fläckar etc.) så har det ej och göra med att dem leker, utan då måste de antingen slåss (och det märker du, dem fräser till nått ordentligt när dem slåss), eller så får dem inte alla sina vittaminer dem behöver (byt kattmat) eller kan det vara en parasit eller sjukdom (gå till veterinären)..


   
SvaraCitera