Aviseringar
Rensa alla

Kisselikiss


Ämnesstartare

antrax:

Meh det är ju för att kvinnor har ett kortare urinrör där det lättare samlas bakterier, hur hjälper en såndär mot uvi?
Förklara dig kebu.

Menar du att alla tjejer egentligen har snopp, bara att den är asliten?[shake] isf kanske jag inte har minst snopp i världen ändå[blush]

isola:

Ne, går ju inte att beställa till Sverige [sad]

Då har vi män lyckats[cool]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Trodde först det var tråd om kissemissar[blush]

trodde d handlade om kissie [blush]

Idoufe:

Oki, har nu i 3-4 veckor haft kissproblem. Varit kissnödig stup i kvarten och ej kunnat kissa osv osv osv. Sved i början, men gör ej längre. Utan är bara sjukt kissnödig utan att kunna kissa.

alltså det är ej bra att gå runt med uvi, sket i att börja käka piller mot det när jag hade fått "diagnosen" och det spred sig till njurarna och det är farligt och gör så ont att man knappt kan gå eller sova. gå nu varför går du ej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

trodde d handlade om kissie [blush]

att hon kissat på sej eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså det är ej bra att gå runt med uvi, sket i att börja käka piller mot det när jag hade fått "diagnosen" och det spred sig till njurarna och det är farligt och gör så ont att man knappt kan gå eller sova. gå nu varför går du ej?

Men [sad][sad][sad][sad][sad][sad] gillar ej läkare. Har dålig erfarenhet av, bläbläbläbläblälbäbläblälbälbäbläb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

MEN VA

Alltså, kolla upp. Min syster hade UVI som hon ej behandlade ordentligt (hon var utomlands, fick fel penicillin) och det gick sen upp till njurarna och hon blev jättesjuk! [mad] Jättejättesjuk! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jättejättesjuk

[cry][cry][cry][cry][cry]

måste väl kontrollera, men vill ej [cry][cry] om det finns läkarfobi, så har jag nog det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Om detta EJ är uvi, vad kan det vara då?

Varför utesluta uvi? Låter väl lite som att det är det du har. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Varför utesluta uvi? Låter väl lite som att det är det du har.

Vet ju redan att det KAN vara uvi, så vill veta om det kan vara nåt ANNAT än uvi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkade inte läsa alla svar, sorry 🙁
men kliar det något?
isf kan det vara svamp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast jag vet inte om det måste klia för att vara svamp[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men kliar det något?

gjorde förut, ej nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

gjorde förut, ej nu.

det kan ju ha gått över om det var/är svamp, alla gånger måste det inte behandlas. om du brukar sova med trosor så kan du ju testa att inte göra det och se om det blir bättre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det kan ju ha gått över om det var/är svamp, alla gånger måste det inte behandlas. om du brukar sova med trosor så kan du ju testa att inte göra det och se om det blir bättre

Oki, tack!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

att hon kissat på sej eller?[blush]

ja typ [crazy]

Idoufe:

Men [sad][sad][sad][sad][sad][sad] gillar ej läkare. Har dålig erfarenhet av, bläbläbläbläblälbäbläblälbälbäbläb.

bara att gå, det enda de kommer göra är att känna på dina typ något i kroppen och ge dig piller så du slipper skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

känna på dina typ något i kroppen

exakt vad?


   
SvaraCitera