Aviseringar
Rensa alla

Kissie är nu större än Blondinbella!


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5699060.ab
Sen Bella färgade håret brunt, började skriva på sin bok och blev mogen och seriös verkar det som om de flesta gick över till Kissie.

Hon är nu officiellt Sveriges största bloggare. Eftersom hon har försökt söka till idol så kanske hon får skivkontrakt eller något snart, hon lär ju åtminstone få vara med i lets dance [party]

Kissie mjau [love]

Det här är ett stort steg för Kissie, men ett ännu större steg för Mänskligheten!


   
Citera
Ämnesstartare

vet inte om jag ska skratta eller gråta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR HON ARTON?!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

KISSE FTW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, det måste ju vara ett skämt. Snälla? Hon ka ju inte vara på riktigt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Haha, det måste ju vara ett skämt. Snälla? Hon ka ju inte vara på riktigt. [bigsmile]

Alltså, hon säger ju i intervjun till ab att kissie bara är en kraktör (tacka gudarna för det) men det gör ju inte det hela mindre tragiskt. Att folk läser skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Haha, det måste ju vara ett skämt. Snälla? Hon ka ju inte vara på riktigt.

Edit: Det var hon inte heller...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Alltså, hon säger ju i intervjun till ab att kissie bara är en kraktör (tacka gudarna för det) men det gör ju inte det hela mindre tragiskt. Att folk läser skiten

Jag får intrycket att hon parodierar blondinbella och paris hilton, men det kanske inte är alla som uppfattar att det är en parodi. Man kan ju alltid hoppas dock.


   
SvaraCitera

"Hej på er alla, eran favorit kissekatt sitter här."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Jag får intrycket att hon parodierar blondinbella och paris hilton, men det kanske inte är alla som uppfattar att det är en parodi. Man kan ju alltid hoppas dock.

Tydligen färgade hon håret svart innan, var mobbad och vågade inte prata med någon. (hörde på radion [blush])!?!

Så kanske är det bara ett expriment: "Kan en outsider bli poppis"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla fjortisar vill va som mig.

Du är ju själv en 18 årig fjortis :Facepalm:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Alltså, hon säger ju i intervjun till ab att kissie bara är en karaktär

I helvete det är. Hon är, tyvärr, sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hon inte, Blondinbella väger mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

I helvete det är. Hon är, tyvärr, sådär.

Vad vet jag, jag läste bara artikeln. Inte så att jag någonsin läst hennes blogg eller träffat henne på riktigt. Det enda jag sett av henne är typ två utubeklipp, och utifrån det sätt så verkar hon mer vara en parodi än på riktigt.


   
SvaraCitera