Aviseringar
Rensa alla

Kissie, Bella & Tyra[party]


Ämnesstartare

komplicerad:

Om Kissie bara var en roll, varför är då Alexandra en feg och bitchig person?

Du missuppfattade mig grovt komplicerad! Jag skrev ju precis som du sa. Kissie beter sig illa, men Alexandra Nilsson som hon är egentligen kanske inte är så jättetaskig. Men jag tycker hon fortfarande gav oss en väldigt konstig bild av sig själv här. Hon satt och tittade med en tom blick och rörde ständgt på snurrstolen vilket ger ett nervöst och osäkert intryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warja:

Kissie beter sig illa, men Alexandra Nilsson som hon är egentligen kanske inte är så jättetaskig.

[tired] alexandra är som kissie i verkligheten, vad ere du inte förstår? kissie=hatisk, alexandra=hatisk
sen kanske alexandra är för feg för att visa det.

Warja:

vilket ger ett nervöst och osäkert intryck.

ja, som jag sa: Hon har blivit mobbad/utstött & är väldigt hatisk... Klart hon är nervös och osäker.

JejeX:

Jag tolkar det som ett ja.

Vilket? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Vilket? 😮

JejeX:

Bara en lite fråga, tror du seriöst på det?

stjärntecken och hela skiten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bella är blåst, fast snäll annars. Tyra är vettig och Kissie borde gå och gömma sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spaceFlea:

Bella är blåst, fast snäll annars.

Dumhet och godtrogenhet kan ibland gå hand i hand[ops]

JejeX:

stjärntecken och hela skiten?

Oh, juste.
(Mitt direkta svar ti dig finns i andra stycket!!!!!)
Alltså, astrologi är väldigt brett och det tar tid innan man lär sig det - det är få som ens vet en tiondel av det så jag kan förstå att man inte ger det en chans och särskilt då det inte uppmärksammas särskilt mycket om det (enligt min pappa uppmärksammas det inte för att det är bullshit[zzz])
Självklart så har inte allt med stjärntecken att göra men en hel del stämmer faktiskt in, tro det eller ej, och alla (kloka) är med på att miljön har en större påverkan på beteendet och med tanke på att mer än miljön spelar roll för ens utveckling så förminskas astrologins influens på beteendet.

Visst överdriver jag hela "stjärntecken-beroendet" en aning, helt utan någon specifik anledning och med okänd orsak, men jag tror seriöst på att astrologi har en viss betydelse - hur mycket jag tror på det spelar ingen vidare roll då jag inte riktigt fördjupat mig i astrologi så mycket som i dom specefika stjärntecknena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

men en hel del stämmer faktiskt in

Mitt stjärntecken är min motsats typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Mitt stjärntecken är min motsats typ.

Det handlar inte enbart om stjärntecknet d;
det handlar egentligen inte alls om stjärntecknet


   
SvaraCitera

Tyra var den som gjorde bort sig där, inte Kissie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Det handlar inte enbart om stjärntecknet d;
det handlar egentligen inte alls om stjärntecknet

Nej, vad bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Nej, vad bra.

Menade att astrologi inte bara handlar om stjärntecknet[crazy]

Jottjott:

Tyra var den som gjorde bort sig där, inte Kissie.

Tycker jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Menade att astrologi inte bara handlar om stjärntecknet[crazy]

Nej, det är jag väl medveten om.


   
SvaraCitera

komplicerad:

Tycker jag inte

Det tycker jag, det var inte Kissie som betedde sig omoget (till en viss gräns) som en viss Tyra gjorde. Säger som Kissie vem f*n är Tyra? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Nej, det är jag väl medveten om.

[y]

Jottjott:

det var inte Kissie som betedde sig omoget (till en viss gräns)

Kissie är allmänt IQ-befriad och bevisade det i den där videon, Tyra har all rätt att ifrågasätta henne.


   
SvaraCitera

komplicerad:

Kissie är allmänt IQ-befriad och bevisade det i den där videon, Tyra har all rätt att ifrågasätta henne.

Jag har aldrig sagt något om att Tyra och Bella inte har någon rätt att ifrågasätta henne. Det var inte frågan. De har all rätt att göra det, men det var inte Kissie som satt och skratta åt allt hon sa eller hur? Nej, det var en omogen Tyra som sitter och flinar och gör miner. Kissie står för vad hon tycker till punkt och pricka.

Men jag måste tillägga, jag avskyr Kissie i vanliga fall.
Men just nu var det Tyra som gjorde fel.


   
SvaraCitera

@old


   
SvaraCitera