Aviseringar
Rensa alla

kissie + photoshop = sant


Ämnesstartare

Gillar inte henne för att hon är så patetisk.
Haha människan är fan avundsjuk på en 15 årig bloggare lol. Hon ljuger uppenbarligen om allt hon skriver. Hon maniplulerar sina läsare och kallar det för "provocera" fast det är egenligen oftast hennes riktiga åsikter när hon provocerar, det visar också på hennes IQ nivå.

osv..

Hon är grymt patetisk och äcklig. Hon ser jätte ful ut med sitt 1 meter långa huvud och 5 meter långa överkropp och 10 cm korta ben. Euw.


   
SvaraCitera

ser konstigt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Haha, Kissie är rätt cool ändå. Gillar henne. Riktigt snygg o skön stil. Hade gärna haft henne som vän ju. Hon kanske har komplex för sina bröst eller nåt. Kan ju undra vrf för hon är riktigt snygg som sagt.

eller hur! hon känns totally som nån jag skulle kunna hänga med

Pepparkaksgubbe:

Haha människan är fan avundsjuk på en 15 årig bloggare lol.

men det är ju för att dom inte får ta hennes plats!

Pepparkaksgubbe:

Hon ser jätte ful ut med sitt 1 meter långa huvud och 5 meter långa överkropp och 10 cm korta ben. Euw.

lol.. gillar människor som dig som inte har något bättre för sig än att försöka hitta fel på andra. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

men det är ju för att dom inte får ta hennes plats!

Men om hon är den bästa bloggaren som hon hela tiden påstår, då borde hon inte vara rädd för en 15 årig bloggare precis.
Sjukt moget av henne också att hitta på lögner om Desiree, och ta bilder på henne och photoshopa dem. [confused][tired]

Miuuw:

lol.. gillar människor som dig som inte har något bättre för sig än att försöka hitta fel på andra.

Va? jag kan inte rå för att hon ser så sjukt konstig ut. Har du inte märkt det själv eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Men om hon är den bästa bloggaren som hon hela tiden påstår, då borde hon inte vara rädd för en 15 årig bloggare precis.
Sjukt moget av henne också att hitta på lögner om Desiree, och ta bilder på henne och photoshopa dem.

Det kan man ju vara ändå, dom där tjejerna har ju fått asmycket läsare på så kort tid

Pepparkaksgubbe:

jag kan inte rå för att hon ser så sjukt konstig ut. Har du inte märkt det själv eller?

Vad är det som ser konstigt ut? Det enda jag tycker ser konstigt ut är när hon har över-photoshopat bilderna så det verkligen ser fejk ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Det kan man ju vara ändå, dom där tjejerna har ju fått asmycket läsare på så kort tid

Jag tycker inte att det är ett moget betende när man tar andra bloggares bilder, photshopar dem och påstår att personen ser ut så. Jag tycker heller inte att det är moget att fejka att en tjej vill vara ens kompis och man "dissar den personen" på sin blogg. Jag tycker heller inte att det är moget att putta en 15årig tjej på en fest när den personen försökte prata med en annan person. Kisse puttade henne utan anledning, kallar du det moget? Jag kallar det avundsjuka och omoget.
Kisse är fan 91a , alltså 18 år. Seriöst. Blondinbella och Kenza är också 18, ser du dem hålla på som Kisse för att få läsare? Nej. [y]

Miuuw:

Vad är det som ser konstigt ut? Det enda jag tycker ser konstigt ut är när hon har över-photoshopat bilderna så det verkligen ser fejk ut

Hennes kropp [tard]. Och stoora huvud. Kolla på bilder där hon står rakt och på bilder när hon är brevid folk. Så ser man verkligen hennes bigglo huvud och korta ben och överdrivet långa överkropp. Inte undra på att hon använder photoshop.
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

hon behöver inte photoshop

Nej sant, hon behöver kniv och piller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera