Aviseringar
Rensa alla

kissig under sex?


Skrämd av en kvist:

Är tös.

[y]

DenUnDeRlIgApOjKeN:

VA FAN BYT BILD DÅ DIN JÄVEL!

tänkte samma ;d fastän jae medveten om att det är en kändis.. tänker samma om sorrybartdude.. D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][tard]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

tidigare

trodde du skulle säga ngt i stil med tidigare liv.. mina tankar om att due bigghist (stavning?) blev staarkare :p me jag har nog fel.. åh måste sluta med fördomar, du får ursäkta mig :p


   
SvaraCitera

detberorpå:

trodde du skulle säga ngt i stil med tidigare liv.. mina tankar om att due bigghist (stavning?) blev staarkare :p me jag har nog fel.. åh måste sluta med fördomar, du får ursäkta mig :p

va, nä, jag gillar dock buddhismen som filosofi. Pallar inte leva så fullt ut, dock.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Trodde också det, men jag hade misstankar om att du tidigare haft ett annat namn här på UM.

Korrekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Töser blir kissnödiga efter sex, för att göra sig av med eventuella bakterier.

Kan man bli det under sexet också? hehe [smile]

detberorpå:

Olika beroende på om det är klitorisorgasm lr vaginalorgasm :p lr annan orgasm
men känner inte av en stark orgasm i slidan

Asså ja märker ju att jag är helt lost på sånt här.... [shake]


   
SvaraCitera

pussar:

Kan man bli det under sexet också? hehe [smile]

Ja.


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

Ja.

qvuist, du sa ju i en annan tråd att du runka framför dina råttor. så det va en lie? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Ja.

Jaha.. Så jag ska bara slappna av och köra på, haha? [bigsmile] och inte vara orolig för att det kmr kiss..... [blush]


   
SvaraCitera

pussar:

Jaha.. Så jag ska bara slappna av och köra på, haha? [bigsmile] och inte vara orolig för att det kmr kiss..... [blush]

Kissa innan om du är orolig. [y]


   
SvaraCitera

pussar:

Asså ja märker ju att jag är helt lost på sånt här....

äh, du lär dig! 🙂
hur gammal eru?

Anarkandi:

va, nä, jag gillar dock buddhismen som filosofi. Pallar inte leva så fullt ut, dock.

aha OK 🙂 tänkte nog att du var det för att due vegetarian lr ngt sånt :p ursäkta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Kissa innan om du är orolig.

Ja och om det är gjort och ja ändå får samma känsla så är det bara min hjärna som håller på att lurar mej. Haha, väl? [surprised][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

äh, du lär dig! 🙂
hur gammal eru?

Jag är fjorton 🙂


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

Det är normalt


   
SvaraCitera

Du kanske är på väg att få sån där fontänorgasm? Många brukar säga att det känns som om de blir kissnödiga då.


   
SvaraCitera