Aviseringar
Rensa alla

kissnödig direkt efter orgams


isola:

Gör man väl ändå alltid.

Jo, sant. Ville bara göra det tydligt för TS att jag inte hade värsta ritualen för att bli av med "problemet".

isola:

Knuffar bort manspersonen och går på toa och sedan därifrån när man fått det man ville ha liksom. [crazy][crazy]

Always! [love][love]


   
SvaraCitera

Han har säkert en snuskigt svullen prostata..


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

Oftast blir han väldigt kissnödig efter att han har fått orgasm...

Det får jag med, det är en reflex för att rensa urinröret. Vissa har den, andra inte. Det är normalt och inget problem om ni inte gör det till ett problem.

Kanske går det att träna bort, men jag ser ingen anledning. Man vill väl ändå pissa och tvätta av sig lite efter sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofiasoderberg:

någon som har varit med om liknande händelser [främst riktat mot killar] ? Vad gjorde ni då, för att det skulle bli bättre?

Be din partner gå på toa först och sedan så är det en hel del killar och tjejer som går på toa efter man har haft samlag så det är inget nytt, men be din partner gå på toa eller inte dricka så mycket.

kram A


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofiasoderberg:

mhm..både ja och nej! känns inte som att det skulle vara så allvarligt, men samtidigt kan det ju vara någonting som går att förbättra .. 😛

Fast att gå till UM är inte en stor grej. Tänk om det är en enkel lösning på ett problem som aldrig försvinner om ni inte gör något.


   
SvaraCitera