Aviseringar
Rensa alla

Kissnödig på morgonen? 🙁


Ämnesstartare

Tjenare allihopa!

För någon vecka sedan började jag på gymnasiet och det såg jag verkligen fram emot!
Jag var inte alls nervös eller orolig, utan ganska säker på mitt val.
Jättebra skola, alla nya vänner som är riktigt trevliga :), ja.. jag ser inget som skulle vara fel med skolan. [smile]
Nu till problemet... [confused]
På morgonen innan jag ska till skolan går jag på toaletten för att inte bli kissnödig på vägen. Varje dag måste jag åka tåg + buss till skolan, tar ungefär 40 minuter.

Men inte kan jag hålla mig ända fram! Det går inte!
Jag blir kissnödig när jag har åkt 2 stationer![chocked]
Jag har inte druckit nästan någonting på morgonen, bara mjölk till gröten [shake].
Så jag måste gå av tåget på 3:e stationen sedan hitta någonstans att kissa, och sedan ta nästa tåg som kommer... [sad]
40 minuter kan jag lätt hålla mig! :S tillochmed 4 timmar mellan varje besök på muggen.
Ja ni kanske inte förstår men det är väldigt jobbigt att bli kissnödig så fort! och det är (BARA UNDER RESAN) som jag blir det... [sad]

*Pinsamt* seriösa svar tack [chocked]
Har ni några tips vad jag kan göra? Vill verkligen att detta ska gå över snart.

/ante


   
Citera

synd


   
SvaraCitera

Finns väl toalett på tåget?


   
SvaraCitera

Blåsan kanske tänjs med tiden. [crazy]


   
SvaraCitera

kissa genom fönstret[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Finns väl toalett på tåget?

Ne det e kommunalt tåg... SL


   
SvaraCitera

psykisk grej
slappna bara av
du kommer inte kissa på dig


   
SvaraCitera

Sluta ät gröt så hjälper det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naiv:

Blåsan kanske tänjs med tiden.

Det kommer inte lite om jag säger så... alltså det e som om jag har druckit 2 liter vatten och det bara rinner rakt igenom :S ......


   
SvaraCitera

nojoke123:

Det kommer inte lite om jag säger så... alltså det e som om jag har druckit 2 liter vatten och det bara rinner rakt igenom :S ......

Dricker du kaffe eller något annat vätskedrivande? Hur mycket dricker du kvällen innan? Tror du att det kan vara psykiskt - ibland kan sånt här sitta i skallen och spela spratt med ens kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naiv:

Dricker du kaffe eller något annat vätskedrivande? Hur mycket dricker du kvällen innan?

Dricker inte kaffe. Kvällen innan dricker jag till middagen kl 19. ungefär 2-3 glas (2 dl per glas) kan man fylla med vatten. ja.. somsagt.. :/ märkligt e de


   
SvaraCitera

urinvägsinfektion
diabetes


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

Ta med en flaska att kissa i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

urinvägsinfektion
diabetes

nae har inte diabetes och knappast urinvägsinfektion...
Detta är endast på morgonen som det händer en gång. sedan under dagen kan jag hålla mig och känner inget av det.[rolleyes]


   
SvaraCitera