Aviseringar
Rensa alla

Kisstratt för tjejer och kvinnor.


Ämnesstartare

Go Girl - Don't take life sitting down
http://go-girl.se/

"Okej så vad är en GoGirl?

Enkelt uttryckt, GoGirl ger dig möjlighet att stå upp och kissa i välfrekventerade, äckliga, smutsiga, kalla existerande eller icke existerande toaletter. Det är en kisstratt för tjejer och kvinnor. GoGirl är nätt, diskret och hygienisk."


   
Citera
Ämnesstartare

Gu va kul! Men alltså, riktiga kvinnor står upp och pissar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jämnt ni röstar. Det är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Sjukt smarta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vf? det är bara av med troserna och kissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man ju inte alltid. och sjukt omständligt att behöva ta av sig allting för att inte få kiss på sig.


   
SvaraCitera
Paseo

Doubt:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag har extreeeeeeeem bakterieskräck. Så skulle vara bra att ha en sån där om man absolut måste gå på en vidrig toalett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som om jag skulle lägga ner pengar för att kunna utföra mina behov, det är illa nog att offentliga toaletter kostar pengar.


   
SvaraCitera

Doubt:

Pojkknappen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ej betala 179kr för att kissa. Kissar sällan/aldrig på offentliga toaletter, höll mig i 10h när jag var bortest med skolan. Fick åka hem fån Liseberg för att jag var så kissnödig och sedan åka dit igen när jag var där med kusin + pojkvän.


   
SvaraCitera

Doubt:

Kanske (Du röstade på detta alternativ)

Alltså, visst, om jag är ute i skogen och måste kissa så verkar det ju sjukt praktiskt. Men det skulle ju inte vara något jag använder hemma bara för att. Känns ju även sådär att använda flera gånger, hade föredragit ett miljöovänligt alternativ med engångsprodukter [blush]


   
SvaraCitera
höna

Doubt:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

udda.


   
SvaraCitera

ja, fast det lär dröja innan jag gör slag i saken.
klarar allt som oftast av att gå på offentliga och äckliga toaletter ändå.


   
SvaraCitera
Paseo

Ni som har testat varför säger ni inget om det [sad] Vill ni inte dela med er av era behov [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera