Aviseringar
Rensa alla

kk!!!


Ämnesstartare

Har ett rätt komplicerat problem och behöver Verkligen lite hjälp!

Jag och Lucas har varit kks nu i ca 2 månader. Jag tror jag börjar få starka känslor för honom.. Vi har snackat om hur vi vill ha det och han ser mig bara som kompis och detsamma säger jag till honom. Han betyder väldigt mycket för mig och jag för honom, vi är väl rätt goda vänner fastän förhållandet bygger mer eller mindre på sex.
Vi sa en gång att vi skulle sluta vara kks och bara vara vänner för att det sägs ju att det alltid slutar med att någon får känslor för den ena. Att sluta vara kks gick inte alls bra.., vi har ändå fortsatt. Och det skulle nog ta ganska lång tid innan vi bara kan vara 'vanliga' kompisar eftersom vi blir så uppslukade av varandra när vi är tillsammans, till och med när han bjöd hem mig till en kväll med några av hans kompisar, där satt jag i hans knä och vi hångla och smekte, hans kompisar har dock inget emot det alls haha 😉 känns bara lite tungt att varje gång vi ses så beteer vi oss som om vi är tillsammans men i själva fallet bara sägs vara kks. Jag är rädd för att om vi slutar vara kks så kommer vi inte fortsätta vara vänner., det skulle bli sjukt konstigt då.
Vi båda anser att 'vårt sexliv' verkligen är fantastiskt! men jag vill som sagt nog hellre vara tillsammans, blir avundsjuk om han flörtar med andra tjejer liksom.. Han går dock inte och har sex med andra, i know it.
I alla fall, vi bråkar rätt mycket (endast om småsaker) och det beror förmodligen på att vi är kks., för jag vill ju egentligen ha mer utav vår relation (han vet inte riktigt det än, och nej jag tänker inte säg nåt, det kommer bara förstöra).
Finns så mycket mer att säg.., hoppas ni ändå fattar mitt feta dilemma? snälla help! 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Förhållande = bra
KK = dåligt

svårare än så är det inte. Jag förstår verkligen inte hur folk ens orkar med att ha KK's [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav89:

Förhållande = bra
KK = dåligt

svårare än så är det inte. Jag förstår verkligen inte hur folk ens orkar med att ha KK's [zzz]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav89:

Förhållande = bra
KK = dåligt

yea men vår relationen är rätt svår att stoppa nu you know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekan:

för jag vill ju egentligen ha mer utav vår relation (han vet inte riktigt det än, och nej jag tänker inte säg nåt, det kommer bara förstöra).

Nä, om du inte tänker säga det så lär väl inget förändras heller. Väl tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Väl tänkt.

aadå för han känner inte likadant, påstår han. Det leder med andra ord ingen vart då ju. bättre att stanna hos han för han bli mer och mer 'into' mig ju mer vi är. väl tänkt!


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nä, om du inte tänker säga det så lär väl inget förändras heller. Väl tänkt.

mena de, hur fan ska vi kunna hjälpa? [shake]
tycker iaf du ska säga de, vill han inte så får du väll hitta nån annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

vill han inte så får du väll hitta nån annan

vi kommer fortsätta vara kk då, fast jag blir sårad och mitt fel för jag vill inte sluta som kk för rädd för att vi inte kommer fortsätta vara vänner då, shit vad dumt det lät ;$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är tydligen inte utav kk-material. Kks är till för att man ska ha sex utan känslor involverade just för att man vill slippa allt negativt med förhållanden och för att man skall få vara fri. Kan man inte hålla känslorna borta då bör man hålla sig undan.

Berätta vad du känner för honom, om ni fortsätter kommer det ändå bara sluta med att du blir lidande. Men om du berättar kanske chansen finns att han går med på ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Du är tydligen inte utav kk-material.

kan nog stämma, men hade absolut inga känslor för honom i början så ja.. trodde väl att jag skulle klara det ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekan:

kan nog stämma, men hade absolut inga känslor för honom i början så ja.. trodde väl att jag skulle klara det ?

Ja, men man kan inte klandra dig för det. Man kan inget veta om man inget testat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast jag vill fortfarande vara kompis och det kommer ju aldrig funka.. 🙁


   
SvaraCitera

ekan:

vi kommer fortsätta vara kk då, fast jag blir sårad och mitt fel för jag vill inte sluta som kk för rädd för att vi inte kommer fortsätta vara vänner då, shit vad dumt det lät ;$

jau, det blir bara bli jobbigare, tycker du ska se om han vill "bli tillsammans" annars säger du att du bara vill vara vän med han.
tror inte du vill utsätta dig för att sitta å tycka om han om han bara vill ha sex [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

säger du att du bara vill vara vän med han.

har jag gjort och vi testa att bara va vänner men det sluta liksom i sängen samma dag som vi hade sagt det.. konstigt ja [shake]
asså tro inte det är så att han ligger med vem som helst och därför bara sätter på mig, nej nej så ligger det inte alls till. vi beteer oss som om vi e tsm, vi bara säger att vi e kk typ.. svårt att förklara ;p


   
SvaraCitera

ekan:

nej nej så ligger det inte alls till. vi beteer oss som om vi e tsm, vi bara säger att vi e kk typ.. svårt att förklara ;p

du är bara rädd för att han inte ska ha nå känslor för dig? 🙁


   
SvaraCitera