Aviseringar
Rensa alla

KK eller kompis -- hjälp!


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille i ca två veckor nu, haft sex, blablabla.

Osäker på vad han känner och vad jag känner, funderat på om han bara är ute efter sex eller vad det kan vara. Han har sagt till en av sina killkompisar (som råkar vara tillsammans med min kompis hehe) att "han ville, men inte förhasta sig in i ett förhållande"

Jag vet inte om jag vill vara KK eller bara kompis med han, nåt utav det är det, helst kompis egentligen, men han skrev idag och frågade om vi skulle hitta på något. Vi kunde inte vara hos han, och när vi inte kunde vara hos mig så föreslog jag att fika istället. Då kunde han helt plötsligt inte ses för att han skulle "plugga", haha.

Frågan ääär, funderar på att fråga om han vill ses imorgon? Eller ska jag straff-igga honom lite för sin uppenbara lögn?


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

Sluta analysera, prata med honom. (När du vet vad du vill.)


   
SvaraCitera

Idoless:

straff-igga

??????


   
SvaraCitera

Roll on:

??????

Eller hur. wtf.


   
SvaraCitera

kk är ju en kompis du knullar med fett bra jue


   
SvaraCitera

Idoless:

Frågan ääär, funderar på att fråga om han vill ses imorgon? Eller ska jag straff-igga honom lite för sin uppenbara lögn?

[mad] Men vad fan använder du forumet till ? är du helt bäng?


   
SvaraCitera

Shit the same.
Är du i min ålder bör du inte skaffa förhållande iaf.
Du kommer bara utnyttja/bli utnyttjad och om du inte blir det/gör det blir någon sårad.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Är du i min ålder bör du inte skaffa förhållande iaf.
Du kommer bara utnyttja/bli utnyttjad och om du inte blir det/gör det blir någon sårad.

Skitsnack.


   
SvaraCitera

Roll on:

Skitsnack.

?
Vad fan baseraru det på? Att kanske 5% av hela världen varit tsmns, med vilja, från att de var 15 år ända tills att de blev 40+?
Snälla... Kolla på samhället och alla sjuka människor man möter dagligen.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Vad fan baseraru det på? Att kanske 5% av hela världen varit tsmns, med vilja, från att de var 15 år ända tills att de blev 40+?

De är mycket mer än 5% och de är oftast de förhållanden som lever längst.


   
SvaraCitera

detberorpå:

?
Vad fan baseraru det på? Att kanske 5% av hela världen varit tsmns, med vilja, från att de var 15 år ända tills att de blev 40+?

Man har (generellt sett) inte ett förhållande för att det ska räcka livet ut. [zzz]

detberorpå:

Snälla... Kolla på samhället och alla sjuka människor man möter dagligen.

Förstår inte vart du försöker komma, ska man inte bli tillsammans med någon för att det finns idioter i samhället? Fin logik.


   
SvaraCitera

Pure_Uncut:

De är mycket mer än 5% och de är oftast de förhållanden som lever längst.

detberorpå:

Snälla... Kolla på samhället och alla sjuka människor man möter dagligen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Roll on:

Man har (generellt sett) inte ett förhållande för att det ska räcka livet ut.

Det är egentligen grundtanken med ett föhållande.
När man är kär, på riktigt, tänker man oftast "Åh, det här är den rätta killen" även fast man har tanken "det kanske tar slut ändå" i bakhuvudet.
Men man blir förtrollad av kärlek.

Roll on:

Förstår inte vart du försöker komma, ska man inte bli tillsammans med någon för att det finns idioter i samhället? Fin logik.

Nej. Men tycker inte att människor är tillräckligt mogna för att ha ett seriöst förhållande när de är 15, inte i dagens samhälle då en utbildning är väldigt viktig och då det existerar sjutk folk.
Man ska vänta ett tag, men man får gärna ha ett förhållande men det är på egen risk lix.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Nej. Men tycker inte att människor är tillräckligt mogna för att ha ett seriöst förhållande när de är 15, inte i dagens samhälle då en utbildning är väldigt viktig och då det existerar sjutk folk.
Man ska vänta ett tag, men man får gärna ha ett förhållande men det är på egen risk lix.

Tycker det där med mogenheten kan appliceras ganska bra på dig, men dra inte alla över en kam för det.

detberorpå:

Det är egentligen grundtanken med ett föhållande.

Nej, möjligtvis din, men är ganska säker på att majoriteten av folket i Sverige inte förväntar sig eller vill ha ett livslångt förhållande när de är 15.

detberorpå:

När man är kär, på riktigt, tänker man oftast "Åh, det här är den rätta killen" även fast man har tanken "det kanske tar slut ändå" i bakhuvudet.
Men man blir förtrollad av kärlek.

Du formulerar dig som en 5-åring, låter bara osammanhängande och dumt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

detberorpå:

?

Förresten, råkar du ha blandat ihop förhållande med äktenskap?


   
SvaraCitera

Roll on:

Du formulerar dig som en 5-åring, låter bara osammanhängande och dumt.

Nej.

Roll on:

Förresten, råkar du ha blandat ihop förhållande med äktenskap?

Snackar om framtiden, krälek och vad ett förhållande egentligen går ut på.

Roll on:

Nej, möjligtvis din, men är ganska säker på att majoriteten av folket i Sverige inte förväntar sig eller vill ha ett livslångt förhållande när de är 15.

Ja, det är ju det jag menar. Inte många är så djävla seriösa i den åldern därför riskerar oftast en person, som kanske är mer seriös, att bli sårad.

Roll on:

Tycker det där med mogenheten kan appliceras ganska bra på dig, men dra inte alla över en kam för det.

[zzz]


   
SvaraCitera