Aviseringar
Rensa alla

KK-förhållande


Fråga honom  vad han vill 


   
SvaraCitera

Lundini:
Fråga honom  vad han vill 

jag var först Rodnar


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Lundini:
Fråga honom  vad han vill 

har frågat förut och han sa att han vet inte hur vill han göra... vet inte om jag ska våga fråga igen..


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Reeeetooo: Gör det enklaste och fråga vad han vill ha ut med det hela?

jag tänkte såhär att han ville ju gå på bio med mig ''igen''.. om han inte hör av sig själv då ska jag försöka gå vidare.. ?


   
SvaraCitera

Ninni:

har frågat förut och han sa att han vet inte hur vill han göra... vet inte om jag ska våga fråga igen..

Hur länge sen var det du fråga? Har något ändrats sen dess? Hur länge har detta pågått? Ger mig en enklare bild att svara seriöst på hur jag tror han tänker 


   
SvaraCitera

Reeeetooo: jag var först

Damn, missade haha Ledsen

Ninni: har frågat förut och han sa att han vet inte hur vill han göra... vet inte om jag ska våga fråga igen..

Då tycker jag att du ska skita i honom, annars kommer det bara sluta illa 


   
SvaraCitera

Lundini: Damn, missade haha

kass kass kass mohahhaha Hjärta


   
SvaraCitera

Reeeetooo: kass kass kass mohahhaha

Hon ska nog lyssna på dig istället Ledsen


   
SvaraCitera

Åh. Märks att du är förtjust i honom, vad jag fått erfara är det ganska svårt att ha ett KK-förhållande med någon som man har känslor för, för innerst inne hoppas man på mer än bara sex och blir så besviken och ledsen när det inte blir så Ledsen (i alla fall jag)
Hade en sexuell relation utan känslor med en herr fram och tillbaka i några år (Vi träffades och hade sex när vi båda var singlar) men vi träffades bara för sex typ, om jag stack hem till honom sent på natten sov jag över ibland, men gick hem på morgonen igen. Vi pratade inte så mycket med varandra annars, råkade möttas på krogen och hängde lite ibland, men inga inplanerade aktiviteter förutom sex, vi var ju kompisar med varandra men vi umgicks inte som vänner.


   
SvaraCitera

Lundini:

Hon ska nog lyssna på dig istället Ledsen

alla borde lyssna på mig!
BUGA FÖR MIG FOLKET Cool


   
SvaraCitera

Ninni:

Han använda ALLTID kondom.. Annars våga han inte riktigt... Han vill inte gör mig gravid.. Är det bra tecken eller ? Men han hör ju aldrig av sig när han e hemma. 

Det är ett bra tecken att han är ansvarsfull, men det är ju verkligen inget tecken på att han är kär.


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Hur länge sen var det du fråga? Har något ändrats sen dess? Hur länge har detta pågått? Ger mig en enklare bild att svara seriöst på hur jag tror han tänker 

Har frågat förra året.. Typ september... Har var tsm med mig typ 2 veckor fast vi var på dejt också . Sedan sa han att han har svårt att har känslor för mig.. MEN han är fortfarande och ta kontakta med mig då och då och puffa mig på Facebook mer än 100 gånger.(vem orkar puffa såhär mycket)   
Dejt med honom på alla <3 dag förra året. Han har sagt en gång att jag var en fantastiskt tjej. Ett år har gått nu också.. Vi började umgås lite nu som sagt men det känns som att jag är inte alls speciellt för honom ändå.. Vad tror du? 


   
SvaraCitera

Ninni:

Har frågat förra året.. Typ september... Har var tsm med mig typ 2 veckor fast vi var på dejt också . Sedan sa han att han har svårt att har känslor för mig.. MEN han är fortfarande och ta kontakta med mig då och då och puffa mig på Facebook mer än 100 gånger.(vem orkar puffa såhär mycket)   
Dejt med honom på alla <3 dag förra året. Han har sagt en gång att jag var en fantastiskt tjej. Ett år har gått nu också.. Vi började umgås lite nu som sagt men det känns som att jag är inte alls speciellt för honom ändå.. Vad tror du? 

ÖH i would say jobbigt sits först o främst. Men ah gör det enkelt trots allt gått ett par månader. Fråga han vad han faktist vill, fråga dig själv vad du vill? Och gör valet att vara det som han vill eller gå vidare o bara släpp honom helt. 


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Reeeetooo:

ÖH i would say jobbigt sits först o främst. Men ah gör det enkelt trots allt gått ett par månader. Fråga han vad han faktist vill, fråga dig själv vad du vill? Och gör valet att vara det som han vill eller gå vidare o bara släpp honom helt. 

jag vet att det e jobbigt, jag vill umgås (jag e kär) men eftersom att han inte hör av sig så mycket då vet jag inte hur ska jag göra.. idiot kanske....

 

men man ska ju inte hör av sig så mycket till honom heller  för att han kan ju ta avstånd och bli irriterad..  ohh det känns som att det e han som kan bestämma allt.. skit också....


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Lundini:
Fråga honom  vad han vill 

hej, jag har pratat med honom igår.... jag frågat honom om bio att ''vad har du tänkt om bio'' ... (för att jag ville veta jättemycket och  jag vet att han kommer inte) och han svarade:  '' hmmmmm vet inte riktigt''   (inga smilisar som han bruka skicka)

då betyder att jag e inte alls speciellt för honom längre... bästa som jag kan göra är att gå vidare men det e '' svårt'' jag grät väldigt mycket igår och sov jättesent...

han kom när han vill jätte mycket.. men  när jag frågat själv också då vet han inte...  blir sårat igen, blir besviken på honom i 2 gånger nu.. 


   
SvaraCitera