Aviseringar
Rensa alla

Kk jao...


Ämnesstartare

deppad tjej här typ...
för ett tag sedan (typ tre månader) så hade jag och en kille i min dåvarande klass sex. Vi var jättebra vänner innan och han var verkligen en bra vän, bortsett från att han var lite våldsam sådär ibland.
Men aa i alla fall. Det hände typ tre gånger, jag gillade honom mer än vän annars hade jag aldrig gjort det. Men han sa efteråt, efter den sista gången, att vi var kk's. Blev lite paff och bah ahaa.... och sen var det inte mer med det.

Men grejen är nu då att jag fortfarande gillar honom, fast han har sagt att han ångrar allt och att han inte gillar mig.
Vad ska jag göra? det suger ganska hårt för han vägrar prata med mig och jag vill bara säga att jag saknar honom och allt sånt. Men han är inte allssom jag och kommer tycka jag är helt dum i huvudet (det är jag typ...) kul


   
Citera

varfrö vill du säga tt du saknar honom ifall han behandlar dig som en påse bajs?

Ne, för din egen skull, låt bli.


   
SvaraCitera

har han inga känslor så äre ju bara acceptera det. Eftersom att en diskussion är utesluten är det bara att försöka gå vidare som är ett alternativ.

ju fortare desto bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet! ni har så jävla rätt så det är sjukt!
men jag kan inte släppa det!


   
SvaraCitera

låt det g¨över


   
SvaraCitera

låt tiden få dig att glömma honom


   
SvaraCitera

Håller med de andra


   
SvaraCitera

misstorres:

det suger ganska hårt för han vägrar prata med mig och jag vill bara säga att jag saknar honom och allt sånt.

Jag vill inte konvertera dig till "gilla inte denna killen kampanjen" men jag tror det bästa du kan göra är att antingen hitta någon som inte är en fcking idiot jävel eller så kan du spöa skiten ur han.

allvarligt dock, jag tror inte att den personen har haft någon bra förebild, man ska inte vara våldsam, men vissa personer, som behöver hjälp (inte nödvändigtvis ifrån oskyldiga civila som dig själv) förstår inte ännu sånt.

Håll dig undan


   
SvaraCitera