Aviseringar
Rensa alla

kk med en som har känslor för en?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, är det ok eller rentav respektlöst och taksigt att fråga nån som man vet har obesvarade känslor för en om man kan va kk's elr bara mysa tsm?

Jag har förgäves väntat på kärleken hela mitt liv o nu har jag tröttnat, så jag tänker skaffa kk, o vill då helst vara med en jag iaf vet har/har haft känslor för mig. Samtidigt vet jag att det nog inte kan bli nåt långsiktigt eftersom jag inte har känslor för honom, och om han vill glömma mig och gå vidare förstör jag ju genom att komma med en sån idé. [shake]

Ni som har obesvarade känslor för nån, hur skulle ni reagera om denne frågade om ni kunde bli kk's? Skulle ni uppskatta det även om ni visste att det inte kmr vara för evigt?

puss på er alla umare!


   
Citera

snoozerknapp:

Ni som har obesvarade känslor för nån, hur skulle ni reagera om denne frågade om ni kunde bli kk's?

Jag skulle nog uppskatta det och ha svårt att motstå, hjärtat gör en blind som det sägs. Men det skulle med troligtvis bara leda till smärta i längden.


   
SvaraCitera

It's förmodligen bound to fail...


   
SvaraCitera

Det är respektlöst och inte schysst tycker jag.


   
SvaraCitera

Inte okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det inte.


   
SvaraCitera

Nja, alltså. Om du bara vill utnyttja nån som har känslor för dig, för att det känns bekvämast för dig, så är det åt helvete.

Det är väl inget fel att fråga, men du får vara väldigt ärlig och öppen med dina avsikter.

Sen är jag rätt övertygad om att det går åt helvete förr eller senare ändå, om snubben har obesvarade känslor för dig, men misslyckandet överlämnar jag till dig (och den stackars snubben).


   
SvaraCitera

Olika personer reagerar olika.

Personligen skulle jag ta tillfället i akt och vara nära personen, skänka njutning och allt sådant. Hellre göra det "utan känslor" än inte alls.

Andra tror det skulle vilja det, men istället förstör det dem.


   
SvaraCitera

Reskpektlöst.


   
SvaraCitera

snoozerknapp:

Ni som har obesvarade känslor för nån, hur skulle ni reagera om denne frågade om ni kunde bli kk's?

Jag har inte obesvarade känslor för någon, men om jag hade haft, hade jag uppskattat om hon var ärlig. Jag kan inte säga att du ska eller inte ska göra det, känslor är komplicerade och sådana där saker kan få oanade konsekvenser. Det är möjligt att han tappar känslorna för dig efter ett tag om ni bara är kk, och att det får dig att vilja ha honom.

Livet är ganska tråkigt utan äventyr och utmaningar, och chansen är rätt stor att han skulle gilla att få mysa lite med dig. Många tänker nog, iaf i början, att det är bättre än inget alls. Men förbered dig på att det kan gå käpprätt åt andra hållet också, att hans kompisar kallar dig både det ena och det andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla era synpunkter[love] har fortf. inte bestämt mig hur jag ska göra.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera