Aviseringar
Rensa alla

kk med ex...?


Ämnesstartare

är det fel att bli kk med sitt ex? jag och en kille träffades i ngr månader, de fungerade inte riktigt och vi bestämde oss för att vara vänner. vi umgicks inte hela tiden utan då och då. de va helt lugnt. nu har det börjat bli lite mer mellen oss och jag tror vi är på väg att bli kk, eller ja jag vet. han frågade tom om jag ville de. jag svarade vi får se. jag har inga direkta känslor för honom längre, men jag tycker jättemk om honom som vän. vill defenetivt ha sex med honom, attraheras av honom och vi har jättebra sex. men det känns som att kk efter förhållande är lite tabu, att jag inte borde även om jag nog vill... är det fel?


   
Citera

Kör i vind. [y]


   
SvaraCitera

Knulla på du lever bara en gång :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flera av mina kompisar är väldigt negativa till att jag ens träffar honom, de tror att det bara kommer att sluta med att ngn blir sårad och vi blir ovänner. den här killen betyder ändå en hel del och jag vill inte förlora honom som vän bara för lite sex, men samtidigt är ju faktiskt sex bara sex och de är ju inge fel med att ha lite kul...?!


   
SvaraCitera

Knulla han förfan!!!
Annars finns jag här om du behöver nåt ;D


   
SvaraCitera

Rewue:

Annars finns jag här om du behöver nåt ;D

Image


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag är/var i princip KK med ett ex... fast det började över ett år efter vi gjort slut..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns det rätt så kör på. Jag personligen tycker det känns konstigt med en kk. Men andra tycker inte det. Så jag tycker inte det spelar någon roll om det är ett ex eller inte. Du är ju singel nu så


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera