Aviseringar
Rensa alla

KK "problem"


Harpyja:

Mjo. Vad vinner man på det förutom att inse hur olika människor är under ett samlag? Istället för att ha en och samma person som man kan öva med och kommunicera med tills man vet hur den andra vill ha det. Istället för "Ja juste. Du var Erika, eller hur? Tycker du om kyssar i nacken eler BDSM?"

Tummen upp!


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Kunde inte låta bli[blush]

How fun


   
SvaraCitera

llooll:

Jag kör typ alltid kondom, trots att det suger..!

Good boi[love]


   
SvaraCitera

sluta upp med tönteriet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

För att den mer primitiva delen av din hjärna säger dig att du har "erövrat" honan och att det är endast du som får para dig med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Kunde inte låta bli[blush]

Haha [smile]

KamikazeTomten:

För att den mer primitiva delen av din hjärna säger dig att du har "erövrat" honan och att det är endast du som får para dig med henne?

Greger_EFG:

Det är för att biologiskt så kan hon bli gravid med en annan kille. Du kan endast göra andra gravida.

Det ligger nåt i det ni säger, Greger, du har ju massa kks. Du har aldrig tänkt såhär? Du är pure mansgris eller? [crazy]

Harpyja:

Har aldrig sett poängen med att knulla runt och inte hålla sig till en och samma.

Det har inte jag heller gjort förut, men nu är jag förbannat trött på att försöka charma tjejer för att sen höra 'jag vill inte ha pojkvän' eller dylikt. Så nu har jag fått några olika chanser, reglerna är glasklara och jag får ha det skönt några gånger i veckan. Jag är dock en person som gillar förhållanden, men jag orkar inte med fail nu, så jag kör på det här!

Harpyja:

"Ja juste. Du var Erika, eller hur? Tycker du om kyssar i nacken eler BDSM?"

Man kan lära sig vad sin kk tycker om också! Dessutom är det skönt att ha flera så man slipper ha samma "tråkiga" brud [crazy]

OF 5:

sluta upp med tönteriet

Definera.


   
SvaraCitera

llooll:

ha samma "tråkiga" brud

llooll:

person som gillar förhållanden


   
SvaraCitera

Harpyja:

Quidquid latine

[surprised] Visste inte att du var tjej, har alltid tänkt att du var bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

looll: ha samma "tråkiga" brud
llooll: person som gillar förhållanden

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Jag gillar att ha förhållande o mysa o gör par-saker, men jag har inget emot att vara med flera samtidigt nu heller med tanke på att då blir det ännu mera variation. Kanske blev lite dubbelmoral på mig nu men skitsamma.


   
SvaraCitera

Lilliean:

Visste inte att du var tjej, har alltid tänkt att du var bög.

För jag ser ju så manlig ut på bilden.


   
SvaraCitera

Harpyja:

För jag ser ju så manlig ut på bilden.

nä men innan du skaffa bilden trodde ja de, har vart borta från um ett tag


   
SvaraCitera

Lilliean:

nä men innan du skaffa bilden trodde ja de, har vart borta från um ett tag

Jaha. Men då var du inte ensam.


   
SvaraCitera

llooll:

Någon som kan få ihop varför jag tänker o tycker såhär? My brain isn't working! [tard]

tycker du att det är fel? Skulle du ha frågat mig förr så hade det varit en dröm för mig.

Harpyja:

Mjo. Vad vinner man på det förutom att inse hur olika människor är under ett samlag? Istället för att ha en och samma person som man kan öva med och kommunicera med tills man vet hur den andra vill ha det.

Många män gillar att ha många tjejer, som många tjejer gillar att ha en alpha man. Det är fantasier som blir verklighet på ett sätt.

Det är väldigt komplicerat att förklara, men om du vill så ska jag försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

tycker du att det är fel? Skulle du ha frågat mig förr så hade det varit en dröm för mig.

Det är ju helt okej egentligen, men jag vill ha henne för mig själv! [crazy]


   
SvaraCitera

llooll:

Det är ju helt okej egentligen, men jag vill ha henne för mig själv! [crazy]

Jaha, då kan du ge dem till mig och så har vi det fixat [bigsmile], ne men skämt åsido så vet jag inte [sad]


   
SvaraCitera