Aviseringar
Rensa alla

KK relationer


Ämnesstartare

Vad anser ni om att vara kk med någon? Typ "regler" hur det ska vara om man har en. 

Någon som håller med om att man har en kk för att inte ligga runt? 


   
Citera
Ämnesstartare

Önskar att jag hade en kk, men det har jag inte Ledsen. Tycker att det är okej om båda är med på allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoidkanske: Typ "regler" hur det ska vara om man har en.

Finns det sådana? Och gör det det så finns det väl inga generella sådana utan ska man ha några "regler" så är det väl något man kommer överens om med sin kk.

paranoidkanske: Någon som håller med om att man har en kk för att inte ligga runt?

Även här är det väl olika. Vissa har sin kk och ligger runt ändå, andra har flera kks och så finns det dom som håller sig till en kk. Det är i alla fall vad jag tror.

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

Om båda är med på det på samma villkor så är det ju bara att köra på. T.ex att båda är med på det, inte att en faktiskt är kär och den andra är inte det. Sen kan man tillsammans komma överrens om man är exklusiva KK's eller om man får ligga med andra samtidigt. Vet många som har exklusiva KK's. Folk som inte letar efter ett förhållande men vill ändå knulla med någon pålitlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mja... tycker att "friends with benefits" (KK låter så fult) är helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Finns det sådana? Och gör det det så finns det väl inga generella sådana utan ska man ha några "regler" så är det väl något man kommer överens om med sin kk.
Även här är det väl olika. Vissa har sin kk och ligger runt ändå, andra har flera kks och så finns det dom som håller sig till en kk. Det är i alla fall vad jag tror.

Hjärta

Jag vet inte därför jag frågar vad andra tycker om det haha.

Varför jag har en kk är just för att inte ligga runt men ja alla är olika. Tycker det är meningslöst att ens ha en om man ligger med andra samtidigt men sån är jag 


   
SvaraCitera

paranoidkanske:

Tycker det är meningslöst att ens ha en om man ligger med andra samtidigt men sån är jag 

Ja om man bara knullar för knullandets skull kanske det är onödigt. Men en del har också en kk för att personen är attraktiv/bra i sängen/rolig etc, och kan fortfarande attraheras av andra. Man kanske dessutom fortfarande är intresserad av att skaffa partner och då är det också en anledning att träffa andra.

klart det ser väldigt olika ut för alla och därför är det också viktigt med kommunikation hela tiden. om allt från oskyddat sex med andra till känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoidkanske: Varför jag har en kk är just för att inte ligga runt men ja alla är olika.

Ligga runt intresserar mig inte, således brukar jag bara ha en kk åt gången samtidigt som jag inte bryr mig om denne ligger med andra.

Hjärta


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vilka ömsesidiga överenskommelser som finns in en relation är upp till de inblandade. exklusiv eller inte ditten hit ditten där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoidkanske: Någon som håller med om att man har en kk för att inte ligga runt?

Kan vara så, ja

adaq: Önskar att jag hade en kk, men det har jag inte

skicka pm ;))))))) :* har du kik? har inte men kan skaffa fr din skull
skicka din kiknamn på pm så löser vi det raring pussis överallt


   
SvaraCitera

KK är så nice fungerar det så längtar jag personligen inte att binda mig till någon tjej. Utan singellivet är jävligt gött att man kan va så fri och välja och vraka bland vackra kroppar. Klart det finns nackdelar också....


   
SvaraCitera
resol

Jag och min kk kom överens om att ligger vi med nån annan så berättar vi det bara. Han vill inte ligga samma dag eller dagen efter om jag träffar en annan men det gör jag aldrig 🙂 


   
SvaraCitera