Aviseringar
Rensa alla

Klädbutik för killar?


Ämnesstartare

Hallå!

Är det någon som vet vad det finns för butiker med kill kläder ?

Skulle verkligen sitta fint nu när man får lite extra pengar till jul av föräldrarna.

Det är inte så att jag aldrig köper kläder. Men jag är ganska less på att gå runt i butiker där de har blandat tjejer , killar, barn o.s.v. , där det oftast kan vara svårt att hitta något bra.

//Fredrik


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

finns ju överallt. förutom i skogen kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha fattar jag med... Men liksom har du inga länkar eller några namn på butikerna. Jag brukar inte vara ute på stan sådär ofta och tänkte därför söka om jag hittade något på nätet. Men det var svårare än vad jag trodde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta butiker som enbart har herrkläder tenderar ju att rikta in sig väldigt mycket på kostymer. Är det vad du är ute efter så är väl Brothers och Dressman bland de billigare alternativen.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag tänkte mer om det fanns något för den som är 15 . För jag tror att det skall finnas. Men tack endå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm... Jag vet ju en butik "Jack and Jones" som är bra. Men finns det inte fler liknande ? Hemskt tacksam skulle jag vara om jag fick fler förslag. Men tackar för svar jag fått!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte handla på en kill/tjejbutik? [tard] Då blir utbudet av butiker väsentligt större.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ASOS

Varsågod, försök att hålla i dina pengar!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LTM Play:

Hallå!

vad har du för stajl pojk?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aoo du, det vet jag inte riktigt ;o . Köper det som ser bra ut bara.

Jovisst kan jag handla på en kill och tjej butik. Men det känndes likom som om det inte fanns så många mer än H&M ELLOS KAPPAHL o.s.v de största kedjorna. Jag är inte så insatt i det hela egentligen. Så har ni förslag där det finns snygga kill kläder så kom gärna med dem [smile] . Kom med så många mer ni kan det är bara bra så kan jag kolla igenonom allt.

Men man får tacka för alla svar! (y'

Obs! Kläderna ska passa på en 15 åring xd . Jag vet inte om det ingår i män men det tror jag inte, har ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa tjejavdelningen på H&M!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dressmann


   
SvaraCitera