Aviseringar
Rensa alla

Klädbutik för killar?


Ämnesstartare

H&M har snyggast herrkläder tycker jag, dessutom bra priser. Brothers, Dressman och MQ är också bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Testa tjejavdelningen på H&M!

Öhm ... Bra förslag du ! (ironi)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warja:

H&M har snyggast herrkläder tycker jag, dessutom bra priser. Brothers, Dressman och MQ är också bra.

Okaj . Aa H&M Handlar jag mest på nu men tänkte om det fanns någon bättre typ Jack and Jones dom har ganska snygga kill kläder (y' ! Men tackar för svaren.

Btw. Dressman och de här förslagen du kom med, är ju för män. Men räknas man som "man" vid 15 ( även om jag redan är en [wink] ) års ålder? Haha jag kanske är dum nu men sån är jag .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar som jag fått. Men jag tror jag lägger ner den här tråden och köper på Jack and Jones . Lite får man unna sig då och då. Ha det gött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LTM Play:

man som "man" vid 15

Det finns 15 årig män och så finns det 25 åriga pojkar. Manlighet dras inte vid ålder utan vid beetende [y] H&M har förövrigt en helt ny kollektion nu med massa snygga kläder av en designer, b.la. en snygg jacka, smoking och en snygg kavaj. Tror han hette Lavin eller nått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LTM Play:

Btw. Dressman och de här förslagen du kom med, är ju för män. Men räknas man som "man" vid 15 ( även om jag redan är en ) års ålder? Haha jag kanske är dum nu men sån är jag .

Inte för att jag rekommenderar dressman, men det är väl en självklarhet med vuxenstorlekar vid 15 års ålder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warja:

Manlighet dras inte vid ålder utan vid beetende

Mycket bra svar där du! Förövrigt är jag nog mest ute efter vardagskläder eller hur man ska kalla det. Men det har jag nu kollat upp på Jack and Jones så ska handla där. Men tack iaf.

Förresten. Ska man låsa tråden när man är klar med den eller hur är det? ( Ny här som ni kanske sett )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Inte för att jag rekommenderar dressman, men det är väl en självklarhet med vuxenstorlekar vid 15 års ålder?

Aja , jag har ingen koll på det där alls. Men nu har jag iaf erfarenheter nog vart jag ska handla mina kläder !

Höhö xd , tackar ännu engång för alla svar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LTM Play:

Förresten. Ska man låsa tråden när man är klar med den eller hur är det? ( Ny här som ni kanske sett )

Trådar låses efter ett år p.g.a. inaktivitet. Du kan inte göra mycket åt det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okey. Då vet jag . [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Davo:

http://www.111vox.com/

HAHA! Underbart! Coola hattar! De har ju en sån där gammal snobbhatt a lá 1800-talet xD


   
SvaraCitera

http:///www.smartguy.se

Finns bara positiva saker att säga om den sidan. Tänker dock inte dra dem här då det kanske då skulle räknas som reklam.
Har hur som helst handlat där ett flertal ggr och är supernöjd =)


   
SvaraCitera