Aviseringar
Rensa alla

Kläder på tjejer


Ämnesstartare

internet:

även om tjejer klär bättre i bh

klär sig killar någon gång i bh?


   
SvaraCitera

Nachac:

Är?

En tröja man köper på Gina som ser ut som en high school musical tröja... Det är en vanlig hoodtröja/kofta med ett stor H på [crazy]


   
SvaraCitera

strawbeerry:

90 % av alla tjejer

k'älla?!??!?!?!


   
SvaraCitera

Klänning passar på vissa, annars typ jeans och stor t-shirt, är väldigt olika. :). Inte mjukisbyxor bara !


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

k'älla?!??!?!?!

Har ingen.
Gissning 😛


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Har ingen.

oki [blush]


   
SvaraCitera

Nachac:

Är?

Baseball-jacka


   
SvaraCitera

strawbeerry:

En tröja man köper på Gina som ser ut som en high school musical tröja... Det är en vanlig hoodtröja/kofta med ett stor H på [crazy]

Usch.


   
SvaraCitera

Nachac:

högmidja

Meh, är ju fint.


   
SvaraCitera

pinkmoon:

Meh, är ju fint.

Nej. Hiskeligt fult.


   
SvaraCitera

isola:

Aldrig sett en boy i spets, tror jag.

Image

Nachac:

Tycker inte. Tycker inte det är snyggt i något sammanhang alls.

du har fel

lovepayyouback:

klär sig killar någon gång i bh?

det var det jag menade. fast tror det kan vara cool om man har en ovadderad spetsbh under en genomskinlig t-shirt. det kräver dock sin man...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det var det jag menade. fast tror det kan vara cool om man har en ovadderad spetsbh under en genomskinlig t-shirt. det kräver dock sin man...

tror det skule vara mer najs på killar med typ ett linne i ungefär samma storlek, med stor uringning. typ som magtröja på tjejer fast tajtare, som du menade fast inte bh bara. lager på lager grej


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

som du menade fast inte bh bara.

kanske. är inget stort fan av tighta tröjor dock. eller inte på mig själv i varje fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kanske. är inget stort fan av tighta tröjor dock. eller inte på mig själv i varje fall.

haha som alternativ till bh då iallafall[wink] fått för mig att kan det här med kläder [smile]


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

haha som alternativ till bh då iallafall fått för mig att kan det här med kläder

hade varit en ball grej. kan litegrann!!!


   
SvaraCitera