Aviseringar
Rensa alla

klädesgömma


Ämnesstartare

det är ju så! så jag hoppas att hon förstår när jag kommer hem med en onepiece på mig? motivera era svar är ni snälla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag motiverade mitt svar väl tycker jag!! ja hon måste förstå att du vill ha sköna kläder på dig. det är inte bara tjejer som vill det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

RebelleN^! [cool]

Att det är en väldigt töntigt att påpeka att man inte fick göra något i stil med att köpa ett visst klädesplagg. Jag menar, vad är det värsta som kan hända om hon upptäcker det? Det är väl lika bra att ta diskussionen med henne. Hon kommer upptäcka det tids nog iallafall.

Så, vad har hon för argument?
Vad har du för argument?
Hur kan du bemöta hennes argument?
Hur kommer hon bemöta dina argument?
Hur kontrar du det hon har att säga om dina argument?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet det inte ensamvargen![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

vet det inte ensamvargen![party]

Där får man för att man försöker hjälpa till. [rolleyes] Glöm inte att rensa historiken på din dator också, ifall du nu vill att hon inte ska upptäcka. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag tror att hon kommer med argumentet: det är ju tjejkläder/skor! datorn som jag skriver i från är min privata och här får hon inte titta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

det är ju tjejkläder/skor!

Vad svarar du på det då?

mytigern:

datorn som jag skriver i från är min privata och här får hon inte titta!

Ditt rum är också ditt privata?


   
SvaraCitera

Är inte uggs Dold text: VÄRSTA tjej grejjen?!?!?!?!?!?! Är inte du Dold text: KILLE?!?!? Eller är du osäker på din Dold text: SEXUALITET!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag svarar följande: det är tjejkläder/skor men jag tycker att de passar mig och min stil som person. sen får hon tycka fan bäst hon vill. mitt rum är privat här rymms både mitt rum och min lillebrorsas spelsits (vår gemensamma speldator)
står i mitt rum dock![cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

det är tjejkläder/skor men jag tycker att de passar mig och min stil som person. sen får hon tycka fan bäst hon vill.

Och det värsta som kan hända är? Inget direkt. Om hon inte kan respektera dig så är det en annan fråga och då kan du rikta in dig på att beskriva hur respektlös hon är. Eller något dylikt.

mytigern:

mitt rum är privat

Ser du inget samband? Din dator är privat, den får hon inte snoka i. Ditt rum är privat, får hon snoka där? Sedan bör kanske nämnas att internet inte är privat så att hon kan se tråden utan att snoka i din dator, men ja, det kanske är en annan fråga. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en fråga
du klagar väl inte på din mammas kläder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Är inte uggs Dold text: VÄRSTA tjej grejjen?!?!?!?!?!?! Är inte du Dold text: KILLE?!?!? Eller är du osäker på din Dold text: SEXUALITET!?!?

jo uggs är tjejskor och ja jag har ett par hemma fast jag är kille och nej jag är inte osäker på min sexualitet macktorsken


   
SvaraCitera

mytigern:

jo uggs är tjejskor och ja jag har ett par hemma fast jag är kille och nej jag är inte osäker på min sexualitet macktorsken

HAAAAAA!!!!!!!!! VADÅ TJEJ SKOETETpörGLNG W

Nä uggs är najs. ser sköna ut. Hata din mamma som ler o skrattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

en fråga
du klagar väl inte på din mammas kläder?

nä det är ju klart att jag inte gör men hon gör det när det gäller vad jag har på mig så någon gång måste man få ge igen med samma mynt! eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

nä det är ju klart att jag inte gör men hon gör det när det gäller vad jag har på mig så någon gång måste man få ge igen med samma mynt! eller?

ja
säg till henne att ni bör respektera varandras val av kläder.


   
SvaraCitera