Aviseringar
Rensa alla

Klädpoker


Ämnesstartare

Har du spelat klädpoker nån gång? Isf, hur mycket blev du av med? Har du spelat med någon som blev helt naken?

Spelade det igår med 3 tjejer och två killar. Blev av med allt haha.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fick de facial lrrrrrrrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
fick de facial lrrrrrrrrr

Nä, vi körde inte med något straff efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Menspojken:

Nä, vi körde inte med något straff efteråt.

tråkigt 


   
SvaraCitera
mynona

Med tanke på att jag inte kan spela poker skulle det fått vara ett noga utvalt sällskap


   
SvaraCitera

spelade det några gånger i mellanstadiet men vi slutade när bara underkläderna var kvar. 


   
SvaraCitera

spelade nångång i lågstadiet när vi var på nån form utav samarbetsläger. överskattad redan då.


   
SvaraCitera

Spelade skoltoaletten när vi var i 12-årsålden. Den som blivit naken och förlorade en gång till var tvungen att springa ut i korridoren. Det var nästan alltid folktomt under rasten, men en gång när jag sprang ut stod en lärare där. Bara att säga hej 🙂 Det var avtalat att den som torskade ytterligare en gång skulle vara tvungen att springa ut på skolgården. Tyvärr hände inte det mig, ångrar att jag inte la mig idag...


   
SvaraCitera

Med tanke på att jag inte kan poker så hade jag bara förlorat, så nä.


   
SvaraCitera

Önskar att jag glömt bort reglerna... Hej skolgård, var är mina kläder?


   
SvaraCitera

Fast då hade det nog varit pinsamt och kanske orsakat trakasserier. Men idag hade det inte spelat någon roll hur många som sett min snopp. Ett kul minne bara 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jä, det händer inte på riktigt


   
SvaraCitera

Önskar det hade...  Funderade faktiskt på att förlora med flit när det hände men var för blyg.


   
SvaraCitera

blev av med allt och hade sex med fem tjejer. good time


   
SvaraCitera

lurifax69:
blev av med allt och hade sex med fem tjejer. good time

Perfekt Glad


   
SvaraCitera