Aviseringar
Rensa alla

Klädsel - fest


Ämnesstartare

Nu har jag ingen direkt koll på hur många det egentligen är som är krogmyndiga på um, men ni andra har väl varit på fest någon gång i alla fall.
Om inte... så önskar jag er lite mer flow i livet.

Jag ska ut imorgon.
Det jag vill ha svar på är hur lame man är om man inte klär sig i en outfit som skriker "jag vill ha penis"?
Det går ju som bekant att vara snygg utan att dofta sex.

Jag brukar inte gå ut och klä mig utmanade men nu när jag är medlem här igen så, why not fråga and se vad folk tycker, if you vet what I menar.

Ja, jag vet att jag gör många trådar, jag tycker om det.
Uppmärksamhet, ni vet.


   
Citera
Ämnesetiketter

Klä dig som du vill, alla klär sig ändå som horor (gäller båda könen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Det jag vill ha svar på är hur lame man är om man inte klär sig i en outfit som skriker "jag vill ha penis"?

Cred till alla som inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser bättre ut att inte klä sig så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Klä dig som du vill, alla klär sig ändå som horor (gäller båda könen)

Det är ju det jag verklisch inte gör.

Budolicious:

Cred till alla som inte gör det.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ser bättre ut att inte klä sig så!

Ya man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså sålänge det inte är tajt, urringat eller genomskinligt så kan ju ingen påstå du skriker "jag vill ha penis"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man tjej och och vill klä sig snyggt, men också ämnar dansa är det nog knepigt att inte klä sig "sexigt" på köpet. Men lyckas du så är det ju bara att köra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror sig på vilken typ av kuk du vill få med dig hem och hur mycket du vill anstränga dig själv för att få hem denne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öhhhhhhhhh brukar ha på mig jeans och nån "finare" t-shirt eller linne som jag inte använder varje dag typ. och har aldrig högklackat[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

asså sålänge det inte är tajt, urringat eller genomskinligt så kan ju ingen påstå du skriker "jag vill ha penis"

Preciiiiis!

Nachac:

Är man tjej och och vill klä sig snyggt, men också ämnar dansa är det nog knepigt att inte klä sig "sexigt" på köpet. Men lyckas du så är det ju bara att köra på.

Det är faktiskt löjligt simpelt 🙂
Jag kör på!

Jonnybravo91:

Beror sig på vilken typ av kuk du vill få med dig hem och hur mycket du vill anstränga dig själv för att få hem denne.

Jag vill inte få med mig någon kuk hem, jag är för gammal.
Typ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar av mig kläderna och dansar på alla präktiga människors köksbord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

öhhhhhhhhh brukar ha på mig jeans och nån "finare" t-shirt eller linne som jag inte använder varje dag typ. och har aldrig högklackat

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

Det är faktiskt löjligt simpelt 🙂
Jag kör på!

Berätta gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerfritt:

änvisar j

och så sminkar jag mig och plattar håret. gör aldrig det till vardags så jag brukar känna mig fin då [blush]


   
SvaraCitera