Aviseringar
Rensa alla

Klänning + hårkombo, behöver jelp!


smisk
Ämnesstartare

Okokok ingen jättebig deal egentligen, men jag behöver lite hjälp med mitt hår tills på freitag! Ska bara käka middag med några vänner och sen skåla med lite bubbel inne i stan, men jag tänkte klä upp mig skitmycket och vara helt over the top, bara för att jag kan [cool]
Men iaf. Min gula klänning jag ska ha på mig har liksom orsakat mig problem! Jag vet inte alls hur jag ska ha håret, för jag vill inte ha uppsatt men har jag håret utsläppt kommer det bara se knasigt ut med klänningen, eftersom ena axeln är så puffig!
Mitt hår är typ tuttlångt, brunt och lite trassligt, gief help plox!
ps. vägrar klippa mig.

mvh smisk

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

tycker du ska ha som du har på den där bilden typ. allt hår på ena sidan [y]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker du ska ha som du har på den där bilden typ. allt hår på ena sidan [y]

Funderade på det, men grejen är att jag har benan på andra sidan (som på bilden) och det gör ju att håret hamnar på axeln 🙁 det är så förbövelen svårt för mig att byta bena! Har haft samma i typ 7 år, haha 🙁


   
SvaraCitera

smisk:

Funderade på det, men grejen är att jag har benan på andra sidan (som på bilden) och det gör ju att håret hamnar på axeln 🙁

ahaaaa, jobbigt :p ja, jättesvårt att byta bena. har försökt några gånger efter att jag har duschat bara för att försöka få lite variation men det blir alltid jättefult och konstigt [n]


   
SvaraCitera

slarvig uppsättning in the back? alltså bara klumpa ihop allt (fint) och sätta spännen

Image
​länk

Image
​länk

Denna kan vara jobbig att fixa beroende på vad för typ av volym du har in ur hairz. jag kan i princip få en rätt snygg slarvig uppsättning när jag vaknar på morgonen för mitt hår är kaoz lol.
Men då kan du ha sexy örhängen och feta armband sen äru fit for fight [party]

*överambitiös*


   
SvaraCitera

En slarvig fläta åt den sidan utan puff.


   
SvaraCitera

(coolt även att på båda bilderna jag hittade hade båda tjejerna enaxelklänning)


   
SvaraCitera

Men som ni sa, ha det på ngn av sidorna, och typ tupera lite? [smile]
(vet att det blir jekligt tovigt, men det är snyggt)


   
SvaraCitera

Änglahår xd


   
SvaraCitera

Annars kan du ju ha en halvuppsatt bulle i nacken?


   
SvaraCitera

Nuuuskamuikkunen:

bulle i nacken?


   
SvaraCitera

Image
Image
Image

typ kanske något sådant att man har en slarvig bulle fast till sidan. Man kan sedan ha några slingor som hänger lite löst som man lockar lite smått. Är ganska enkelt att sätta upp och du skulle nog passa i det [smile] fint är det också enligt mig


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

åh tack alla för förslag! hår är verkligen inte min grej, ni får se vad det blir för kul på fredag sen [love]


   
SvaraCitera

smisk:

men jag tänkte klä upp mig skitmycket och vara helt over the top

varför vill alla detta? 🙁


   
SvaraCitera

spaceFlea:

En slarvig fläta

eller

Lilla Lady:

en slarvig bulle fast till sidan


   
SvaraCitera