Aviseringar
Rensa alla

klagomål


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Hur är det relevant till trådens ämne. En undran bara. Det kanske det är, upplys mig om så, orkar inte tänka själv p.g.a.: är kvinna.

jag bestämmer trådens ämne samt meningars relevans.
yeah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förväntar du dig på allvar kultur och tradition, för det första på internet öht., för det andra på ett ställe som kryllar av ungdommar?[crazy] Nej sånt är något som för dom flesta kommer med åldern[zzz]

Du ska vara glad om folk öht. håller sig till ämnet, för en tråd spårar förr eller senare ALLTID ur här i klotter har jag märkt, och när ämnet är något så tråkigt som kultur och tradition gissar jag på att den lär göra det förr snarare än senare[crazy]

GL & HF[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Förväntar du dig på allvar kultur och tradition, för det första på internet öht., för det andra på ett ställe som kryllar av ungdommar?

jag frågar hur de kan lyckas undgå det som ligger precis framför näsan på dem.

Storchen84:

. håller sig till ämnet, för en tråd spårar förr eller senare ALLTID ur här i klotter har jag märkt,

dude, varit här sedan 2006, jag tror jag har koll på forumet och en majoritet av dess invånare. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag frågar hur de kan lyckas undgå det som ligger precis framför näsan på dem.

Tror inte man undgår det, man undviker det - för att det är så tråkigt. Tycker iafl. jag att det är så[rolleyes]

mopsen:

dude, varit här sedan 2006, jag tror jag har koll på forumet och en majoritet av dess invånare. [wink]

Dåså, då vet du vad du har att vänta dig[bigsmile]

Mig kan man dock aldrig ha koll på, för just när man tror att man förstår sig på mig så VIPS vänder jag åt ett helt annat håll[badgrin] Ingen har förstått sig på mig genom tiderna... förstår ju mig knappt på mig själv[tired][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tror inte man undgår det, man undviker det - för att det är så tråkigt. Tycker iafl. jag att det är så

man måste bara hitta sin inriktning. [smile]

Storchen84:

Dåså, då vet du vad du har att vänta dig

det du säger är ungefär som att inte uttala sig pga av att man vet responsen. [crazy] som att inte säga till när någon kränkts för man vet att ingen kommer att lyssna.
den som kränks lyssnar. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vincent van gogh

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sänder dig mitt öra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

det du säger är ungefär som att inte uttala sig pga av att man vet responsen. [crazy] som att inte säga till när någon kränkts för man vet att ingen kommer att lyssna.
den som kränks lyssnar. [crazy]

Sant, men samtidigt har jag iafl. sett en person fråga varför alla trollar i hans trådar... iofs verkar det som att han inte är särskilt omtyckt, men tänkte ändå att jag kanske ska höja ett varnande finger för säkerhets skull[crazy]

Vissa vet säkert vem jag pratar om[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sänder dig mitt öra

bach, beethoven, peps? [wink]
AHA, REFERERING TILL VINCENT, så påläst du är. [wink]

Storchen84:

iofs verkar det som att han inte är särskilt omtyckt, men tänkte ändå att jag kanske ska höja ett varnande finger för säkerhets skull

been here, done this. men jag förstår det. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

bach, beethoven, peps? [wink]
AHA, REFERERING TILL VINCENT, så påläst du är. [wink]

[wink][wink]


   
SvaraCitera
KSENIA

sjön suge...r.................... fanns det imte ett slags tvprogram som htte s eller............. jag vet imte är s.k. full tj3av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

sjön suge...r.................... fanns det imte ett slags tvprogram som htte s eller............. jag vet imte är s.k. full tj3av

HAHAHAHAHAHHA FYLLESKRIFT FTW[bigsmile][y]


   
SvaraCitera
KSENIA

Storchen84:

HAHAHAHAHAHHA FYLLESKRIFT FTW[bigsmile][y]

TJENA FAN SPEIR SPRIT* ELLER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

fanns det imte ett slags tvprogram som htte s eller

Yeah!


   
SvaraCitera