Aviseringar
Rensa alla

Klamydia behandling


Ämnesstartare

Om man haft Klamydia, fått antibiotika-behandlning, och tagit denna som man ska, är det då inte 100% säkert att klamydian är borta? Antagligen inte eftersom man får lov att välja att komma tillbaka och dubbelkolla sig efter behandling...
Detta har jag dock inte gjort. Ansåg inte att det var nödvändigt, vilket inte ens gynekologen gjorde!
Är det någon som haft klamydia, tagit behandling, och sedan ÄNDÅ haft kalmydian kvar? Är risken stor att man fortfarande kan ha kalmydia?[shake]


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
talrik

Frågade dem.. De svarade att de dubelkollar eftersom folk usper samtidigt som de äter antibiotika, folk struntar i det och folk missar vissa gånger de ska ta. har ud slarvat så e d bässt att du kollar igen ^^ annars ere ingen fara m8, keep it rocking![y][party]


   
SvaraCitera

jag tycker att det är bäst att du kollar dig igen. Även fast min gynekolog sa att det har bara hänt henne en gång att någon fortfarande haft klamydia efter behandling och det var på grund av att hon hade spytt upp tabletterna. Men jag tycker ändå att du ska gå och kolla dig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera