Aviseringar
Rensa alla

klarade precis duke nukem forever


Ämnesstartare

har väntat i dryga tolv år på detta ögonblick. vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det hela. men, det var okej.

vilka fler har spelat igenom det än?


   
Citera
Ämnesstartare

Har spelat typ halva. Suger verkligen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har spelat typ halva. Suger verkligen 🙁

jag tyckte att det var ungefär vad jag väntat mig. oneliners, ordvitsar och metahumor rakt igenom. vad finns att inte älska, liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vad finns att inte älska, liksom?

Säger som min gode van Calle (som f.ö fortfarande anser att duke3d är världens bästa skjutare) skrev i recensionen för FZ. Det charmiga har mer gått över till att bli ren gubbsjuka.

De övriga röstskådisarna är verkligen sääääääämst, vet inte var jag ska ta vägen när de pratar.
Helt sinnessjukt dåliga animationer.
Hade det kommit 2004 hade det varit bra, inte nu :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Säger som min gode van Calle (som f.ö fortfarande anser att duke3d är världens bästa skjutare) skrev i recensionen för FZ. Det charmiga har mer gått över till att bli ren gubbsjuka.

nah. alltså, det är ju typ duke nukem 3d, fast med uppdaterad grafik och mer genomtänkta pusselsekvenser. pusselsekvenserna gillade jag på det stora hela, festliga fordon och grejer, interaktiva miljöer. osv. vapnen kändes lite sådär, i synnerhet att man bara kan ha två åt gången. freeze ray kunde gärna fått vara lite kraftfullare, också. de flesta bossbanorna var helt okej.

nej, jag förstår inte riktigt vad folk gnäller på. vad förväntar de sig, liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har spelat typ halva. Suger verkligen 🙁

Men jag hade verkligen låga förväntningar så det är okej. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har väntat i dryga tolv år på detta ögonblick. vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det hela. men, det var okej.

vilka fler har spelat igenom det än?

Ok, kul, jag har en fråga om spelet. Flyger det någonsin tarmar i luften?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

Ok, kul, jag har en fråga om spelet. Flyger det någonsin tarmar i luften?

fan vet jag. förmodligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fan vet jag. förmodligen?

spelade du afk eller? minns du inget`?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

spelade du afk eller? minns du inget`?

mitt intresse för tarmar är ytterst begränsat, så jag kan inte med någon säkerhet redogöra för deras luftfärder under spelets gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

ul, jag har en fråga om spelet. Flyger det någonsin tarmar i luften?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan överleva med grafiken, inte hela världen. Jag tycker dock inte att det är kul att spela, jag köpte det för att jag trodde att gameplay skulle vara det bästa med detta men nä jag tror inte ens jag kommer spela ut det då det mest är en pina att spela. Inte ens skämten är roliga eller klyftiga, känns pinsamt allt.


   
SvaraCitera