Aviseringar
Rensa alla

Klasströja wooooa


Ämnesstartare

Eftersom att jag är den enda i min enormt underbara *host* klass som kan ta på mig saker och även genomföra dem blev det självklart jag som fick ha hand om allt krångel med beställningar av och pengar för klasströjor. Fick dock en extra tröja gratis (visserligen utan tryck men ändå, den var rosa) av företaget som tack för att jag hjälpte klassen, så jag är rätt nöjd ändå.

klasstroja_0.jpg

Ja, jag går i 9O. Ja, jag har många parallellklasser. Ja, vi är bra (eller åtminstone jag), tralala.

När ni gick ut nian, skaffade ni då några klasströjor? Om ja, vad hade ni för tryck?


   
Citera
Ämnesstartare

nej. hatade min klass. alla grät på avslutningen, jag gick därifrån och sa inte hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
nej. hatade min klass. alla grät på avslutningen, jag gick därifrån och sa inte hejdå.

Kan inte påstå att jag är överförtjust i min klass heller faktiskt, men ändå, ett litet minne (och en jävligt skön tröja). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes!
Vi hade
"9A...Huh ?"
? täckte ett ganska stort område.
På baksidan fanns det bilder på varje person i klassen som animerad. En bror till en av klasskompisarna hade fixat det åt oss =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: På baksidan fanns det bilder på varje person i klassen som animerad. En bror till en av klasskompisarna hade fixat det åt oss =)

Haha vilken underbar idé!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte illa om min högstadieklass, pga mycket skitsnack, könssterotyper och hierarkier. Köpte ingen klasströja och följde inte heller med på klassresan. Tycker däremot bra om gymnasieklass. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niorna i min skola gick ihop och ordnade så man kunde få köpa såna där spardräkter för vuxna, jag ville dock inte ha en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde det stod 'glaströja' 

vill göra en tröja i glas/ att nån annan gör en 


   
SvaraCitera
JakkeF

Vi tänkte skaffa en fast vi sket i det när mer än hälften inte ville ha någon. :/


   
SvaraCitera

9 O?????????????????????????????????????????????????

tror inte på att ni är 15 paralellklasser, var kommer bokstäverna ifrån? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va fräsig! När jag gick ut 9an hade vi bara några olika färdiga tryck att välja mellan, typ "tack för betygen, vi vet var ni bor" och liknande. Tror inte vi enades om något. Jag köpte ingen i alla fall.


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

Minns att min klass signerade sina namn på rygg-delen (eller autografer som de kallade). Det var uteslutet för mig att köpa sådan tröja, men när ville att jag också  skulle signera mitt namn tackade jag nej. Jag ville inte ha någon sorts gemensam grej med egoistiska undermänniskor.


   
SvaraCitera
kachin

den där tröjan var nog mitt livs sämsta köp, skitdyr och aldrig använde jag den


   
SvaraCitera

Vi fick råd med klasströjor som en sidogrej när vi samlade pengar för att åka till Italien på klassresa. Sjukt ambitiös klass. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nej. hatade min klass. alla grät på avslutningen, jag gick därifrån och sa inte hejdå.

Det mest respektgivande jag läst på UM.


   
SvaraCitera