Aviseringar
Rensa alla

Kliande utslag på kroppen,hjälp!


Ämnesstartare

Jag har fått kliande utslag på kroppen de senaste månaderna men inte vetat varför ! Det kommr ett par gånger i veckan och ser ut som myggbett och klias. Jag trodde först att det bara var finnar men finnar klias inte o dessa sitter innanför hyn. jag tänkte om det kunde vara vägglöss först men jag har kollat på bilder o tycker inte det är likt alls, så stora bett har jag inte. men va kan det vara? När en kompis sov här senaste gngn märkte hon också att det kliades, så det måste va något! Nån som vet? [censur]


   
Citera
Ämnesetiketter

aids


   
SvaraCitera

eller loppor


   
SvaraCitera

jag har såna, men jag har aids också


   
SvaraCitera

fundera över vad du har i ditt rum/hem som kan framkalla klåda


   
SvaraCitera

Låter jobbigt[sad]

Sök för det!


   
SvaraCitera

digerdöden[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

eller loppor

kanske..

enhimmelskdrog:

fundera över vad du har i ditt rum/hem som kan framkalla klåda

vet inte. vi har städat jämt sen de började men det hjälper inte. vet inte va det beror på.

Redbulls:

Sök för det!

vad ska man säga då..asså det ser ut som finnar men kliar o är djupare än finnar är. Ett märke tex har jag haft i en månad nu o de kliar fortfarande! [confused]


   
SvaraCitera

bereccca:

vet inte. vi har städat jämt sen de började men det hjälper inte. vet inte va det beror på.

ta dit anticimex eller nåt så dom kan undersöka? eller gå till en läkare och se om dom kan se vad det är för slags utslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

eller gå till en läkare och se om dom kan se vad det är för slags utslag

tänk om dom inte tar på allvar för det ser ut som finnar[n] men det klias alltid på kvällen/natten,men ja ska nog ringa en läkare..


   
SvaraCitera

Skabb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Skabb?

symtomen stämmer inte,har inte på de ställena det brukar vara på och det ser inte ut som röda knottror utan som stora finnar/myggbett..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte skabb, så är det banne mig någon slags loppa/löss i din säng.


   
SvaraCitera