Aviseringar
Rensa alla

Klippa mig


Ämnesstartare

Tja ska klippa mig nästa vecka o jag hade tänkt klippa mig kort så det tar långt tid för håret att växa ut är det bra? Ju mer man klipper av håret desto längre tid tar det att växa ut eller?


   
Citera

Jag har för mig att ju oftare man klipper desto snabbare det växer håret ut igen.. But idk hur det är för andra.  Bästa alternativet är typ att raka av allt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Tja ska klippa mig nästa vecka o jag hade tänkt klippa mig kort så det tar långt tid för håret att växa ut är det bra? Ju mer man klipper av håret desto längre tid tar det att växa ut eller?

Tror faktiskt inte att om man klipper oftare så tar det längre tid för håret att växa.

Dishaas:
Jag har för mig att ju oftare man klipper desto snabbare det växer håret ut igen.. But idk hur det är för andra.  Bästa alternativet är typ att raka av allt 

Ja, efter att jag har noppat (om det räknas) så växer det väldigt snabbt.


   
SvaraCitera

H.ODST:

Tror faktiskt inte att om man klipper oftare så tar det längre tid för håret att växa.

Ja, efter att jag har noppat (om det räknas) så växer det väldigt snabbt.

True! 


   
SvaraCitera

du kan ju alltid gå tillbaks och få det fixat till
brukar bara kosta en hundring för mig om jag ska fixa luggen eller bara raka lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeezythotme:
du kan ju alltid gå tillbaks och få det fixat till
brukar bara kosta en hundring för mig om jag ska fixa luggen eller bara raka lite

Din pb ser fett cool ut vette fan varför 🙂


   
SvaraCitera
mens
 mens

Hårtopparna blir ju slitna och spritsas upp om man inte klipper dem men det påverkar ju inte hårväxten övht 


   
SvaraCitera

H.ODST:

Din pb ser fett cool ut vette fan varför 🙂

kanske för han e cool
ecco2k e den coolaste som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hår växer inte fortare för att det klipps. Hår är dött, det har ingen uppfattning om sin egna längd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeezythotme:

kanske för han e cool
ecco2k e den coolaste som finns

Deras musik är worse then worst Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danne is back 


   
SvaraCitera

aristoteles:
Hår växer inte fortare för att det klipps. Hår är dött, det har ingen uppfattning om sin egna längd.

varför går inte alla runt med jättehåriga kroppar?

upplever ibland att desto kortare hår jag har, desto snabbare växer det ut. men det är ju bara relativt


   
SvaraCitera

H.ODST:

Deras musik är worse then worst Oskyldig

Det är verkligen inte för alla, jag älskar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

varför går inte alla runt med jättehåriga kroppar?

upplever ibland att desto kortare hår jag har, desto snabbare växer det ut. men det är ju bara relativt

Därför att håret faller av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: varför går inte alla runt med jättehåriga kroppar?

Din maximala hårlängd bestäms av hur länge varje hårstrå sitter kvar. Du tappar konstant hår så därför "stannar" håret vid en viss längd.


   
SvaraCitera