Aviseringar
Rensa alla

Klippa sig, vad säger man?


Ämnesstartare

Hejsan! Jag är en kille på 14 år och jag alltid tyckt det har varit jobbigt att klippa mig. För jag är nervös för att det blir fult osv.. Men på senaste tid så har det nästan blivit värre. När dom säger; "Hur vill du ha det?".
Jag vet liksom inte vad jag vill? Bara klipp lite kortare? 🙁 Hur säger ni och vad tycker ni om att klippa er?


   
Citera

Betona att "lite kortare" verkligen innebär "lite kortare". Frisörer har för vana att gå godtyckligt till väga.


   
SvaraCitera

Brukar ge fria händer. Blir rätt så bra. Blir ändå aldrig så som jag vill när jag försöker förklara, so why bother.


   
SvaraCitera

Därför har man en vän som är frisör som man klipper sig hos, alt. klipper själv.


   
SvaraCitera

ska sluta klippa mig under hösten för att kunna beskåda resultatet till vintern, jag föreslår att du följer mitt exempel.

eller passaros, det är så jag brukar göra när jag klipper mig.


   
SvaraCitera

"som arnold i terminator 2"
det brukar jag säga[y]


   
SvaraCitera

Klipp ur en bild ur en tidning och ha med dig


   
SvaraCitera

Utgå ifrån en bild, men ge dem lite frihet.

Jag tänker alltid att människor ser på en på ett annat sätt och låter mig överraska mig positivt efteråt.

Det första jag gör när jag kommer hem är att duscha. Det kommer även du göra.


   
SvaraCitera

Andreas123:

klipp lite kortare


   
SvaraCitera

Jag brukar alltid kommentera allt den gör medan den klipper, om jag ser att allt är på väg åt fel håll.


   
SvaraCitera

välj ut en frisyr du vill ha, sen förklarar du hur den ser ut[cute] typ kortare där och där, spara lite där, lite sånhär lugg, etc etc[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag brukar alltid kommentera allt den gör medan den klipper, om jag ser att allt är på väg åt fel håll.

Jag tror under hela klippningen att han går åt fel håll och blir orolig och nervös och sedan efteråt jätteglad, hehe.


   
SvaraCitera

Andreas123:

Hur säger ni och vad tycker ni om att klippa er?

Säger bara "kort och snyggt".

Tycker det är skönt när dom pillar i håret på mig.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker det är skönt när dom pillar i [crazy]

[cry]


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

Jag tror under hela klippningen att han går åt fel håll och blir orolig och nervös och sedan efteråt jätteglad, hehe.

Känner också så, kontrollbehov kanske.


   
SvaraCitera