Aviseringar
Rensa alla

Klippning


Ämnesstartare

Hej, Hur ofta skall man klippa sig som kille och tjej? Räcker det med 4månader eller man skall göra det varannan vecka?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag kör varje vecka/varannan vecka.
Snaggar alltid bort allt så kan vara en förklaring!

Är väl olika beroende på hur man vill ha håret.


   
SvaraCitera

Förut klippte jag mig varje fjärde/femte vecka. Nu har jag väl gjort det typ fyra gånger på tre åt.


   
SvaraCitera

Killar ska klippa sig minst en gång i månaden


   
SvaraCitera

klipper mig 2 gånger per år typ


   
SvaraCitera

Det beror ju på hur du vill att håret ska se ut. Jag klipper mig nån gång i månaden.


   
SvaraCitera

nåt jag reagerade på var att pojkar ofta lät håret växa alldeles för länge och sedan klippte bort alldeles för mkt.


   
SvaraCitera

Har inte klippt håret på fyra år. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

nåt jag reagerade på var att pojkar ofta lät håret växa alldeles för länge och sedan klippte bort alldeles för mkt.

Vad menar du? Hur mycket klippte de då av på håret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om man bara skall klippa topparna och vill kunna styla det då?


   
SvaraCitera

Varannan månad har jag hört [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, Då klipper man bara topparna eller?


   
SvaraCitera

Alltså förut så klippte jag håret typ en gång per år, nu har jag väl gjort det 3 gånger på ett halvår för att få det kortare.

Seriöst så ba skiter jag i att klippa mig, vill ha jättekort hår men är rädd att se ut som en boll, människor med smal kropp tenderar att se bättre ut i det verkar det som, fast finns självklart undantag.


   
SvaraCitera

Trummispojken95:

Okej, Då klipper man bara topparna eller?

Ja det gör jag iaf [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså: Du behöver ju inte gå och klippa dig varannan vecka om du inte vill, vissa gör det varannan månad och vissa gör det väldigt sällan. Sen kan man ju göra som man själv känner. Vad brukar du betala?


   
SvaraCitera