Aviseringar
Rensa alla

Klippte av mitt babyhår, hjälp!


Ämnesstartare

Jag vet inte varför men jag bara gjorde det, och ångrar mig nu.. Klippte av mitt babyhår i pannan, jag undrar om babyhåret håret som jag klippte av någonsin kommer att växa? Jag hoppas verkligen det, någon som kan hjälpa / ge lite tips?

Någon som vet om mitt babyhår kommer att växa? Och hur långt tid det tar ungefär? Jätte tacksam för svar 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

....va?..


   
SvaraCitera
nubbie

😀

Klippte av min systers en gång hehehehehehe, hon blev jättearg. Det växer ut igen iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ångrar du dig?


   
SvaraCitera

har aldrig fattat konceptet "babyhår"


   
SvaraCitera

Ja, håret växer ut igen, ungefär en centimeter i månaden. Du kan ju klippa en lugg att täcka över med så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är babyhår?


   
SvaraCitera

Getrekt:
Vad är babyhår?

tunna håret precis vid hårfästet typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RobinL1997:

tunna håret precis vid hårfästet typ

Jaha Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
😀

Klippte av min systers en gång hehehehehehe, hon blev jättearg. Det växer ut igen iaf!

Stackarn Glad Är du säker på att det växer ut.. Med tanke på att det är babyhår? Hur långt tid tog det för din syster btw?Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petite:
varför ångrar du dig?

Klippte bara på vänster sida, ser ut som att jag blivit gammal, därav flintis på vänster sida pga inget hår där. Ser inte ut som mig.. 

Tror du det växer igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Ja, håret växer ut igen, ungefär en centimeter i månaden. Du kan ju klippa en lugg att täcka över med så länge.

Äh gillar lugg men det passar inte mig 🙁 jaja, får väl ha tålamod. Tack för svaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KAN RELATERA SÅ MYCKET TILL DEN HÄR TRÅDEN TRODDE JAG SKAPAT DEN... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FrustreradLurifax:
KAN RELATERA SÅ MYCKET TILL DEN HÄR TRÅDEN TRODDE JAG SKAPAT DEN... 

Åh hahah, bra att man inte är ensam om det :p HOPPAS VERKLIGEN ATT DET VÄXER SNART!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det växer ut ganska snabbt men du får väl lägga håret så det inte syns så mycket om du tycker det är för obekvämt? XD


   
SvaraCitera