Aviseringar
Rensa alla

Klistrade trådar om populära ämnen


Ämnesstartare

Enligt mig börjar det poppa upp alldeles för många snarlika trådar angående samma ämne i de seriösare forumdelarna, vilket kan vara irriterande. Vissa, inga namn nämnda (Sheriffen), har en förmåga att varje gång det har skett en misshandel där invandrare varit inblandade, skapa en ny tråd om detta. Varje tråd börjar då handla om samma sak - SD 2010, ut med invandrarna, låt dem vara kvar, den vanliga debatten med andra ord. Vore det inte smidigare och enklare att helt enkelt ha en sticky-topic om integrationspolitik?

Finns ju fler ämnen där detta skulle kunna vara bra, såklart. En annan jag kommer på såhär på rak arm är ju diskussioner runt IPRED och dylikt.

Mycket möjligt att detta är ett helt vädelöst förslag, men jag tycker det vore bra. [cute]


   
Citera

Folk som skapar trådar utan att söka i forumet skulle nog med största sannolikhet inte kolla klistrade trådar heller.


   
SvaraCitera

Buddah:

Folk som skapar trådar utan att söka i forumet skulle nog med största sannolikhet inte kolla klistrade trådar heller.

Fast en klistrad tråd försvinner ju inte bland mängden som en icke-klistrad gör, så den blir ju lättare att se utan att man behöver söka.

Tycker det är ett bra förslag. Värt ett försök iaf.


   
SvaraCitera

Alltså, det känns som att ni överdriver det hela. Sheriffen skapar inte så pass många trådar så det blir "jobbigt". Jag kan gissa på att han skapar mindre än en tredjedel trådar än mig och diverse spammare.


   
SvaraCitera

Men sökfunktionen är ju fucked up![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

mindre än en tredjedel trådar än mig och diverse spammare.

Möjligt, men gör du det om samma sak i samma forumdel? Obs, räknas inte om det är Klotter eller liknande [no-no]

Självklart menade jag inte bara Sheriffen, det var inte det viktiga i texten xD


   
SvaraCitera

Nä, klistrade trådar är tråkigt.


   
SvaraCitera

svartarosen:

Nä, klistrade trådar är tråkigt.

Jag börjar få lite krupp när alla klistrade om UM-träffarna dyker upp på senaste[mad] Orka klistra alla.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Men sökfunktionen är ju fucked up![cry]


   
SvaraCitera

Är ju hur kul som helst när det kommer typ 10 trådar om Amy Diamond på en dag.

Men Sheriffen är jobbig, ja. Hans trådar borde tas bort helt.


   
SvaraCitera

Jag vill inte ha en klistrad tråd för integrationspolitik, det är en för bred fråga. Att ha en klistrad tråd för brottsrapporter är dock något som kan vara en bra idé.

Å ena sidan är det skönt att ha det rent och snyggt i forumet, å andra sidan är det synd om allt förvandlas till fem klistrade trådar and that's it.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=268101&action=sticky

Får vi se hur det funkar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

McLuver:

Hans trådar borde tas bort helt.

Hans trådar bryter oftast inte mot några regler. Att de kan te sig fullkomligt idiotiska för dig och mig är inte skäl nog att låsa.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera