Aviseringar
Rensa alla

klockre?


Ämnesstartare

Kanske i fel forumdel... men, brukar det vara rea för klockor? och då menar jag inte skräpklockor för 100-1000 utan de runt 2000+ 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

för skräpklockor ja


   
SvaraCitera

brukar nog inte hända, inte att de sänker dem så mkt iaf. företaget vill ju gå med vinst och de förlorar ju en hel del på att inte sälja till rätt pris, men om ingen köper så får de ju till slut rea ut. allt som är + är ju bättre än +-0 men tvivlar på att de sänker mkt till en början. kanske några hundringar, men klockoror på det sättet inte så priskänsliga. ska jag köpa en klocka för 2000 + tar jag den jag vill ha och bryr mig inte direkt om den är lite dyrare än en annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

för skräpklockor ja

vill inte ha nån skräpklocka.

soimpolite:

brukar nog inte hända, inte att de sänker dem så mkt iaf.

Men dyra märkeskläder sänks ju i pris, varför ska det vara annorlunda här?


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

Men dyra märkeskläder sänks ju i pris, varför ska det vara annorlunda här?

de dyra märkeskläder som sänks verkar oftast vara sådana som ingen köper, som man kan se att de har hängt där ett tag. sedan är det ju lite skillnad på klockor och kläder. kläder är mer priskänsliga än klockor skulle jag tro, som sagt så betyder nog inte priset så mkt när man redan har bestämt sig för att köpa en bra klocka


   
SvaraCitera

klockor är till skillnad från kläder ofta en investering. har bara sett rea på klockor när de ska utgå ur sortiment och liknade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.klockimport.com/visa_produkt.asp?t=Calvin+Klein+Challenge+Herr+-+K321...

hur trovärdig ser den sidan ut att vara?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Redrick "Sandblaster" Hedgerow


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera