Aviseringar
Rensa alla

Klotter, tags och målande av tåg och byggnader.


Redrum:

"Det där måste vara den fulaste "taggen" jag nånsin har sett!"

Sluta sno min idé hora. ([love])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

qft?

"Quoted for truth"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

"Quoted for truth"

Tackar tackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tackar tackar.

Så lite så. Allt väl annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Så lite så. Allt väl annars?

Hostar som fan, antagligen smittad eller så innehöll chokladen AIDS. Själv då? Prima ballerina, huh.
Så, har min påg börjat bjuda hem dig än till att spela Gears of war eller något?
Skulle inte förvåna mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hostar som fan, antagligen smittad eller så innehöll chokladen AIDS.
Så, har min påg börjat bjuda hem dig än till att spela Gears of war eller något?
Skulle inte förvåna mig.

Inte än, inväntar inbjudningen.. Han står för gaymandet och jag bjussar på tilltugg och gott sällskap isåfall [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Inte än, inväntar inbjudningen.. Han står för gaymandet och jag bjussar på tilltugg och gott sällskap isåfall

Jo, för det är nog inte en lugn helg där. (Ett tips är att komma när lönen precis kommit, då behöver du nog inte betala maten om vi äter hemma).


   
SvaraCitera

thankee sai:

Sluta sno min idé hora. ([love])

Du förvirrar mig [mad][smile][tard][chocked][confused][rolleyes][cute][surprised][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

(Ett tips är att komma när lönen precis kommit, då behöver du nog inte betala maten om vi äter hemma).

cool!, får våldgästa er ifall jag har vägarna förbi sveriges rövhål igen [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

cool!, får våldgästa er ifall jag har vägarna förbi sveriges rövhål igen

Jajjamensan. Skulle vara kul med lite sällskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jobbade 5 timmar med en stencil en gång, sprayade den en gång på baksidan av tunnelbanestationshuset (betong vägg), sen har den bara samlat damm. Det är konst.

Att spraya en tagg på allt och alla 24/7 är typ som hundar som pissar fast mer primitivt och destruktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Att spraya en tagg på allt och alla 24/7 är typ som hundar som pissar fast mer primitivt och destruktivt.

Mm, instämmer helt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jajjamensan. Skulle vara kul med lite sällskap.

Jodå, ni är ju sjukt sköna så bangar inte [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Jag jobbade 5 timmar med en stencil en gång, sprayade den en gång på baksidan av tunnelbanestationshuset (betong vägg), sen har den bara samlat damm. Det är konst.

ja vet inte riktit men d va iaf bra attdu inte sabbade nåt ställe där de va lite fint. e så jävla trist när massa smpkids graffar på massa fina stadios å kända byggnader typ globen hovet å hard rock cafe.


   
SvaraCitera

Det som jag tror behövs är "lagliga väggar" på fler platser, det finns många positiva aspekter med detta, graffarna behöver dels inte riskera att åka fast för att de utövar sin konstform, man kan välja om man vill måla lagligt eller olagligt(många väljer lagligt där det finns lagliga väggar), kommunen får gratis en sjhyst samling konst på anvisad plats.

Helst ska väggen vara centralt, så att målningarna syns och att målaren kan få uppmärksamhet(annars väljer många att inte måla där), vanligt folk får en positivare bild på graffiti och kan se att det faktist kan bli snyggt!


   
SvaraCitera