Aviseringar
Rensa alla

klotterbajs.bajsklotter.


höna:

hur blir man det?

man kämpar lite/mycket!


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

trubbig:

man kämpar lite/mycket!

hur kämpar man mycket, hur orkar man?


   
SvaraCitera

höna:

vad kommer ni faila/göra bra ifrån er på?

Måste ta en smoke asap, hur går det för dig med den biten? [wink]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

S3ON:

Måste ta en smoke asap, hur går det för dig med den biten?

halvbra[sad] dig då?


   
SvaraCitera

höna:

dig då?

Röker bara några få gånger i veckan. [blush]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

S3ON:

Röker bara några få gånger i veckan.

har inte rökt lika mkt... men kanske 3 cigg om dan i genomsnitt.. ej bra... har dåligt.. va fan hetere


   
SvaraCitera

höna:

hur kämpar man mycket, hur orkar man?

det måste vara värt det! och man måste ha i åtanke vad det ska ge.. lite så, jag är dålig på att formulera mig

jag blir lite mer motiverad när jag påminner mig om vad skolan ska ge mig, förhoppningsvis


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

trubbig:

et måste vara värt det! och man måste ha i åtanke vad det ska ge.. lite så, jag är dålig på att formulera mig

jag blir lite mer motiverad när jag påminner mig om vad skolan ska ge mig, förhoppningsvis

jag vet vad jag vill, och skolan är en väg på väg dit

jag kanska bara inte är redo för allt seriöst

kanske borde ge upp


   
SvaraCitera

Önskar jag kunde känna som trubbig. Trots att jag vet vad skolan kommer ge mig, känner jag ingen motivation. För det är sen, inte nu, och då har jag ingen lust. Åh, jag fungerar så konstigt. [sad]


   
SvaraCitera

höna:

jag vet vad jag vill, och skolan är en väg på väg dit

jag kanska bara inte är redo för allt seriöst

Najs. Vad är det du gör?

höna:

kanske borde ge upp

Tycker du ska vara försiktig med att tänka så!


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

trubbig:

Najs. Vad är det du gör?

läser natur b för att kunne komma in på sjuksköterka...

trubbig:

Tycker du ska vara försiktig med att tänka så

men jag känner mig så dum. min hjätna just nu är inte inställd på plugg. kanske borde försöka jobba heltid ist


   
SvaraCitera

höna:

läser natur b för att kunne komma in på sjuksköterka...

Najs. Ahh, natur b verkar ändå jävligt mastig, på en termin dessutom. Går det att "casha in" delmoment över fler terminer kanske?

Har du någon som kan hjälpa dig med småplugg? Jag brukar läsa/fråga på nätet om jag inte förstår.
Sen har jag två pluggprinciper som jag är mer eller mindre tvungen att hålla stenhårt på:
-Hålla mig lugn om jag inte fattar och ta det metodiskt. Läsa långsamt och markera ord s.a.s.
-Inte vara hemma, plugga i bibliotek / på fik eller dyl.

höna:

men jag känner mig så dum. min hjätna just nu är inte inställd på plugg. kanske borde försöka jobba heltid ist

Okej, du vet nog bäst vad du bör göra i din sits.. Bara du inte fattar ett förhastat beslut. Du kanske kan klara det ändå, om du tar en paus i onödan kanske du blir lite besviken.


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

trubbig:

Går det att "casha in" delmoment över fler terminer kanske?

jag vet ej...:(

trubbig:

Har du någon som kan hjälpa dig med småplugg? Jag brukar läsa/fråga på nätet om jag inte förstår.

nej tyvärr. min kompis som kan är psyksjuk

trubbig:

-Hålla mig lugn om jag inte fattar och ta det metodiskt. Läsa långsamt och markera ord s.a.s.
-Inte vara hemma, plugga i bibliotek / på fik eller dyl.

kan ej koncentrera mi eftersossm kag ej byr mig... men samtidigt ej bryr mig

trubbig:

Okej, du vet nog bäst vad du bör göra i din sits.. Bara du inte fattar ett förhastat beslut. Du kanske kan klara det ändå, om du tar en paus i onödan kanske du blir lite besviken.

cill att kag ska klara den´t men känner mig för dum


   
SvaraCitera

höna:

kan ej koncentrera mi eftersossm kag ej byr mig... men samtidigt ej bryr mig

höna:

cill att kag ska klara den´t men känner mig för dum

Okej, hoppas du kan få bukt på koncentrationssvårigheterna! Om inte så kanske det bästa vore att ta en paus.. Bara du inte förebrår dig själv för det! Jag har gjort precis så nu lite.

Men det bästa vore att vänta med känslomässiga beslut tillsstunder man är mer lugn på alla sätt och vis. Man får äsch:a sig själv lite ibland.


   
SvaraCitera

Du vet ju att du alltid kan komma till mig, ringa smsa eller vad du vill, hur du ån mår.

Får lite hurt feelings när du säger att du har typ en som kan hjälpa dig, har ju läst natur b och sist vi pratade om det sa jag att jag kunde hjälpa om du behöver?


   
SvaraCitera