Aviseringar
Rensa alla

Klottertråd.


Ämnesstartare

Du lyssnar på The Smiths, eller hur? Då ska jag ge dig ett boktips men lova att du inte säger det till Emol, okej?
Jjajajaj, självklart att jag inte gör *fnuss*
Det här är deras sämsta låt iaf

Fan vad jag hatar människor som lyssnar på the smiths, jag står inte ut [cry]
Jag hatar människor med åsikter [cry]
För att du är för dum för att ha några själv?
Men lägg av, för feg annars [rolleyes]
Den värsta typen av ondska är likgiltigheten hos goda människor [ops]
Jag tar inte det här, ditt jävla svin. Och lär dig svenska ordentligt. Det är ingen som kommer ta dig på allvar innan du behärskar språket, idiot [zzz]
Jag är Roms kung och står över språket. Men du, vad är det för film där en psykolog ba "det där är fåtöljen jag brukar onanerar i, så jag skulle vara tacksam om ni valde att sätta er i någon annan än just den" till några OROLIGA föräldrar som kommer för att höra vad det kan tänkas vara för fel på deras son?
Jag måste fråga min bror. Jag minns inte [blush]
Jasså, jaså. Tror den är fransk iaf. Och dessutom var det inte alls så där det gick till. Jag hittade på det, men fan om du sett den skulle du fatta vilken film det var jag syftade på [zzz]

Jag bryr mig inte längre. Jag känner mig trygg i allt nu [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bolly:

Jag hatar människor med åsikter [cry]

Fan, okej XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde sova
kan ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuk


   
SvaraCitera

Om det finns restriktioner får man ju inte skriva vad man vill 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har sånt sorgligt liv. Jag menar, vad är hon typ 30 och ogift. Gud va sorgligt [cry][cry][cry]
Men fan Emul, är det inte ganska högfärdigt att tycka att andras liv är sorgligt? Jag tyckte min mammas liv var sorgligt, och så fick jag en jävla utskällningen av min låtsaspappa. Så tagga [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linda Isacsson till tolken : Here I wanna dive
Tolken hör fel, vad han hör henne säga är : Here I wanna die
Humor på högsta nivå hahahahahhahha XD
Men jag har aldrig träffat någon som känner likadant. När jag berättar det här samtidigt som jag anstränger mig för att inte brista ut i skratt så får jag blickar som [tired] [confused] och ord som är du helt jävla väck i skallen....

Det är humor. Lite tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man inte ens kan sova tillräckligt på helgen så är det ett problem. Att vakna för att spy borde räknas som tortyr. Paranoia borde vara otillåtet. AJJ MIN MAGE. failfailfail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns det inte redan ett klotterplank.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Om det finns restriktioner får man ju inte skriva vad man vill 🙁

Svåra regler att anpassa sig till? Nej.

kefka:

finns det inte redan ett klotterplank.

Förmoligen, men jag tror inte dom har den regeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch borde städa innan det blir för sent och folk blir arga shit måste duscha och duscha håret har inte duschat håret på typ ecightere tror det beror på hur jag mått eller nåt orkar inte bry mig liksom men åh orkar inte jobba alla människor e läskiga mirc har blivit dött alla bara försvannienrer aaah det e srygt men jaa haha lasse åberg heter han så ahkanske fick en bild och en autograf när jag fyllde åpr det var snällt mmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör ont när jag andas, på massa sätt. hmhmhm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när du träffar rätt då vet du det på något märkligt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter med filosofin som tydligen skulle vara en sida längre än vad jag trodde, jättekul med tanke på att jag hade fixat ett bra avslut och allt och nu måste jag skriva en FUCKING SIDA TILL

pang


   
SvaraCitera

söndagar suger


   
SvaraCitera