Aviseringar
Rensa alla

klubb/krog i jönköping???


Ämnesstartare

aa vad kan man göra där. någon som vet ett bra ställe?


   
Citera
Ämnesstartare

Festa med jehovas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Festa med jehovas

då kmr dom försöka dränka mig i heligt vatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen erfarenhet utav dem, men folk brukar gå till Sliver, Centrum, Bongo, Harrys och O'Learys.. Finns nåt place jag har glömt namnet på där det hänger massa cougars och äckliga knarktanter.. Men inte på ställerna räknade upp! Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart än du går ska du passa dig för mobiltjuvar och gubbar som försöker spetsa din dricka med droger! 


   
SvaraCitera

Jönköping, är det inte ett ställe man bara måste igenom, man stannar väl inte därFörvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam: man stannar väl inte där

Inte om man själv får välja. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har ingen erfarenhet utav dem, men folk brukar gå till Sliver, Centrum, Bongo, Harrys och O'Learys.. Finns nåt place jag har glömt namnet på där det hänger massa cougars och äckliga knarktanter.. Men inte på ställerna räknade upp! Blink 

S3ON:
Vart än du går ska du passa dig för mobiltjuvar och gubbar som försöker spetsa din dricka med droger! 

tack för tipsen! du verkar kunna din stad. ska passa mig då. tar med vapen osv. BONGO verkar ju nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Jönköping, är det inte ett ställe man bara måste igenom, man stannar väl inte därFörvånad

ska ba vara där en dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inte till någon större hjälp men supit i Jönköping en gång. Vettefan vad stället hette men var en parkjävel bredvid typ och någon större busstation kanske? Svagt minne...

Vaknade upp i Gränna dagen efter så måste vart en bra kväll!


   
SvaraCitera